سوژه عجیب مجازی ممد و نیکا رفتن ترکیه


سوژه عجیب مجازی ممد و نیکا رفتن ترکیه

نیکا و ممد دو اینفلوئنسر اینستاگرامی هستند که دنبال کنندگان زیادی دارند و ویدئوی فان می سازند. و امروز فضای مجازی و اینستاگرام روز خود را به سوژه عجیب ممد و نیکا رفتن ترکیه آغاز کرد.

سوژه عجیب مجازی ممد و نیکا رفتن ترکیه

به گزارش راهبرد معاصر؛ امروز و در آغاز شروع وضعیت قرمز کرونایی و در میان مذاکرات برجام و.. خبری عجیب مورد توجه کاربران اینستاگرام قرار گرفت که کمی عجیب است : «ممد و نیکا رفتن ترکیه».

این سوژه ای بود که امروز کلی دنبال کننده داشت، ویدئوی صحبت های آنها پخش شد و تعداد زیادی کامنت در اینستاگرام آنها گذاشته شد. به گزارش وقت صبح، آنها ویدئوی خداحافظی هم منتشر کردند و هیچ کس از رفتن خوشش نمی اید.


دلیل رفتن نیکا و ممد از ایران به ترکیه چیست؟
“ممد” گفت کسی از ترک وطن خوشحال نمی شود ولی برخی اتفاق ها باعث مهاجرت شد. او می گوید همه را دوست دارند و برای کسی کم نذاشته اند.

مشخص نیست دقیقا او از دست چه کسانی ناراحت است؟ اکیپشان یا مخاطبان یا مشکلات قانونی پیدا کردند!

او می گوید کاش میشد دوباره کنار یکدیگر بود. نیکا و ممد دو اینفلوئنسر اینستاگرامی هستند که دنبال کنندگان زیادی دارند و ویدئوی فان می سازند.

اکیپ ممد و نیکا فلاحی
اینستاگرام نیکا فلاحی اکنون نزدیک 2 میلیون فالوور دارد.

به نشوته سایت لوئیز این دو با اکیپ دیانا رحیمی ، ارسلان کاشی ، عسل ایزدیان ، متین امینی ، محمد روشنفکر، رضا برزگر و عباس ویدئو می سازند. این گروه با توجه به اینکه بین دهه هشتادی ها طرفداران زیادی را جذب کرده فالوور های زیادی دارند.

ویدیو های منتشر شده توسط آن ها در فضای اینستاگرام بازدید های چند هزار نفری را شامل میشود . اکثر افراد این اکیپ دهه هشتادی و دهه هفتادی هستند و غالب طرفداران و فالوور های آن ها هم محدوده ی سنی در این دو دهه دارند .

بیوگرافی نیکا فلاحی
نیکا متولد ۴ ام شهریور ماه سال ۱۳۸۱ است و متولد تهران می باشد. اکثر کلیپ هایی که به اشتراک می گذارد، تقلیدی از کلیپ های برنامه خارجی تیک تاک است.

نام مستعار او در این برنامه اوین است و به این نام نیز شناخته شده است.

نیکا فلاحی شاخ اینستا در برنامه غیر ایرانی تیک تاک نیز چهره ای شناخته شده است و فعالیتش را در این زمینه نیز وارد کرده است.

او در برنامه های تیک تاک و یوتیوب کلیپ هایش را منتشر می کند و هم اکنون تبدیل به یکی از چهره های مطرح و دیده شده و شناخته شده ی این فضا شده است.

واکنش جالب یک کاربر به رفتن ممد و نیکا از ایران
رفتم خونه مامانم. دیدم خواهرم داره گریه میگه گفتم چیشده. گفت نیکا و ممد از ایران برای همیشه رفتن. قیافه منم اینجوری.

منم دیده بودمشون تو کلیپ هاشون ولی زیاد طرفدارشون نبودم. راستی شما فهمیدید از ایران رفتن؟ فکر کنم رفتن ترکیه؟

میگن میخوان اونجا ازدواج کنن راسته بنظرتون؟ درسته من زیاد طرفدارشون نبودم ولی خیلی پیگیر کاراشون بودم./ وقت صبح

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال روزانه شنبه 8 اردیبهشت 1403