چهار هزار و 700 بسته معیشتی در لواسان توزیع شده است


چهار هزار و 700 بسته معیشتی در لواسان توزیع شده است

تهران- ایرنا- فرمانده حوزه مقاومت بسیج 163 ابوحمزه ثمالی با بیان اینکه به مناسبت فرا رسیدن ماه مبارک رمضان 200 بسته معیشتی میان نیازمندان لواسان توزیع شد، اظهار داشت: در مجموع بسته‌های توزیعی این حوزه از ابتدای پارسال تاکنون به چهار هزار و 700 بسته رسیده است.

حجت الاسلام نوید شکوهی روز دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا بیان داشت: پیرو فرمایشات رهبر معظم انقلاب در خصوص اهمیت کمک مؤمنانه در روزهای کرونایی، حوزه مقاومت بسیج ۱۶۳ ابوحمزه ثمالی لواسان در راستای حمایت از کسانی که ما نیازمند کمک به آنان هستیم، چهار هزار و ۷۰۰ سبد غذایی تهیه و توزیع کرده است.

وی افزود: بسته‌های توزیع شده شامل برنج، خرما، چای، قند، رب، ماکارانی، حبوبات و به همراه ماسک هستند که ارزش مادی آن‌ها (در ۲ نوع) ۳۵۰ و ۶۰۰ هزار تومان است.

به گفته شکوهی، مرحله نخست توزیع بسته‌های معیشتی این حوزه بسیج (یکی از ۶ حوزه بسیج ناحیه الغدیر لواسانات و رودبار قصران) به مناسبت ماه مبارک رمضان ۱۴۰۰ در سبو بزرگ، سبو کوچک، نجارکلا، افجه، گلندوئک و هنزک انجام شده است.

براساس این گزارش، ناحیه مقاومت بسیج الغدیر دارای ۶ حوزه (۳ حوزه برادران و ۳ حوزه خواهران) و ۷۸ پایگاه (۴۰ پایگاه برادران و ۳۸ پایگاه خواهران)، بخش‌های لواسانات و رودبار قصران از توابع شهرستان شمیرانات را زیر پوشش قرار می‌دهد.

چهار هزار و 700 بسته معیشتی در لواسان توزیع شده است

به گزارش ایرنا، در پی شیوع بیماری کرونا، آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی، ملت شریف ایران را به حضور پرنشاط و گسترده‌تر در پویش معنوی "کمک مؤمنانه به قشرهای آسیب‌دیده و یاری مجاهدان سلامت" فراخواندند که در راستای اهتمام به بیانات ایشان، خیران، نواحی مقاومت بسیج و مسئولان به تهیه و توزیع بسته‌های معیشتی شامل اقلام اساسی مورد نیاز خانوار پرداختند و اجرای این طرح در سراسر کشور همچنان ادامه دارد.

بیماری کرونا از اواخر سال ۲۰۱۹ در شهر ووهان چین مشاهده و در مدت کوتاهی در همه جهان منتشر شد، به طوری که سازمان بهداشت جهانی در اسفند ۹۸ (فوریه ۲۰۲۰) بروز پاندمی (همه گیری جهانی) این بیماری را تائید کرد.

شیوع ویروس کووید ۱۹ در کشور، منجر به تعطیلی کامل برخی از کسب و کارها و آسیب به بخش دیگری از مشاغل شده و افزایش فشارهای اقتصادی و شمار نیازمندان را به همراه داشته است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه تهران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بزرگداشت اکبر زنجان پور و دو جای خالی