آغاز طرح نظارتی ویژه ماه مبارک رمضان در یزد


آغاز طرح نظارتی ویژه ماه مبارک رمضان در یزد

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یزد از آغاز طرح نظارتی ویژه ماه مبارک رمضان 1400 در این استان خبر داد.

«محمدرضا علمدار یزدی» در این باره افزود: این سازمان در ادامه طرح نظارتی نوروز ۱۴۰۰ که تا پایان فروردین ماه ادامه دارد، طرح نظارتی ویژه ماه مبارک رمضان ۱۴۰۰ را نیز از ابتدای این هفته با برقراری اکیپ های ویژه کنترلی و تشدید اقدامات نظارتی تا پایان ماه مبارک رمضان به اجرا در می آورد.

وی اظهار کرد: اجرای طرح رمضان با عنایت به فرا رسیدن ایام ماه مبارک رمضان و افزایش تقاضا برای انواع موادغذایی به ویژه اقلام لبنی، پروتئینی، میوه و سبزیجات، روغن، خرما و شیرینی‎های مرسوم این ماه صورت می‎گیرد.

این مسئول ادامه داد: این طرح با هدف پیشگیری از هرگونه کمبود و افزایش غیرمنطقی قیمت کالاها و خدمات در استان و پایش مستمر بازار و توجه ویژه به موضوع تامین و توزیع به موقع کالا و خدمات پر تقاضای این ماه، انجام می‎شود.

علمدار یزدی تاکید کرد: تشدید نظارت و بازرسی بر عملکرد واحدهای تولیدی، توزیعی و خدماتی ، برخورد با تخلفات احتمالی و تسریع در رسیدگی به شکایات مردمی با همه امکانات و نیروهای تحت اختیار و به خصوص با استفاده از توان ظرفیت تشکل‎های صنفی و نهادهای مردمی در دستور کار این سازمان قرار گرفته است.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی سازمان صمت استان یزد، علمدار یزدی با اشاره به همکاری انجمن‎های حمایت از حقوق مصرف‎کنندگان در اجرای این طرح، تصریح کرد: هماهنگی و استفاده از حداکثر توان سایر نهادها و دستگاه‌های ذی‌مدخل استان از جمله جهادکشاورزی، ادارات کل دامپزشکی، تعزیرات حکومتی، بازرسان اتاق اصناف و غیره با تشکیل اکیپ‌های بازرسی و همچنین استفاده از توان بخش خصوصی برای بازرسی‌ها در اولویت برنامه‌های سازمان قرار دارد تا در راستای صیانت از حقوق مصرف‌کنندگان و رفع التهاب بازار اقلام پرمصرف این ماه تمهیدات و اقدامات کنترلی مناسب بعمل آید.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه یزد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جملات و متن تبریک روز جهانی خلبان به همسرم و عشقم + عکس نوشته و استوری