آشپزخانه مرکزی در مسجد «باب الحوائج (ع)» روستای «القجر نیشاک» افتتاح شد


آشپزخانه مرکزی در مسجد «باب الحوائج (ع)» روستای «القجر نیشاک» افتتاح شد

آشپزخانه مرکزی در مسجد «باب الحوائج (ع)» روستای «القجر نیشاک» با مشارکت و حمایت مرکز نیکوکاری «حضرت علی (ع) با کمک خیر مومن، متدین، وظیفه شناس و باتقوای منطقه همزمان با ایام ماه مبارک رمضان، افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، آشپزخانه مرکزی در مسجد «باب الحوائج (ع)» روستای «القجر نیشاک» با مشارکت و حمایت مرکز نیکوکاری «حضرت علی (ع) با کمک خیر مومن، متدین، وظیفه شناس و باتقوای منطقه همزمان با ایام ماه مبارک رمضان، افتتاح شد.

در این آشپزخانه طبخ و توزیع غذا انجام می شود و غذا بین نیازمندان، افراد بضاعت و تهیدست در منطقه محلات توزیع می شود و این فعالیت به همت جمعی از خیرین، هیئت امنا، ریش سفیدان و حلقه صالحین جوانان، بچه‌ های مسجد و کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان «مینودشت» انجام شده است.

همچنین اقامه نماز جماعت، سخنرانی و مداحی در مسجد «باب الحوائج (ع)» روستای «القجر نیشاک» انجام شد که به همت پایگاه مقاومت بسیج «باب الحوائج (ع)» روستای «القجر نیشاک» کانون فرهنگی و هنری «شهید براتعلی میردار» مسجد «باب الحوائج (ع)» روستای «القجر نیشاک» انجام شد و این برنامه با همکاری هیئت مذهبی «باب الحوائج (ع)» روستا و مرکز نیکو کاری «حضرت علی (ع)» شهرستان «مینودشت» استان گلستان برگزار شد.

پایان پیام/83

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید