900 تن کالای تنظیم بازار در مهریز توزیع شد


900 تن کالای تنظیم بازار در مهریز توزیع شد

یزد- ایرنا- رییس اداره صنعت، معدن و تجارت مهریز گفت: طی سال 1399 با همکاری اتاق اصناف و صنوف مختلف 900 تن انواع کالاهای تنظیم بازار بین شهروندان توزیع شد.

سید محمدرضا حسینی‌منش روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: روغن، مرغ، برنج، شکر و میوه انواع کالاهای توزیعی بین مردم در شهر و مناطق روستایی بخش مرکزی بود.

وی ادامه داد: برای تنظیم بازار، قطع دست واسطه‌گران و تامین کالای مرغوب و مناسب برای مردم امسال نیز نسبت به توزیع اجناس ضروری شهروندان با همکاری اصناف اقدام می‌شود.

این مسوول خاطرنشان کرد: به مناسبت ماه مبارک رمضان طی چند روز آینده به حد کافی نسبت به توزیع برنج، قند و شکر و مرغ یارانه‌ای توسط صنوف مختلف بین مردم اقدام صورت می‌گیرد.

حسینی‌منش بیان کرد: شهروندان درصورت مشاهد هرگونه تخلف و احتکار می‌توانند مراتب را برای بررسی و برخورد قانونی به این اداره و تعزیرات حکومتی شهرستان اعلام یا با ۱۲۴ تماس بگیرند.

وی ۲۳ فروردین‌ماه جاری در گفت و گو با ایرنا با بیان اینکه در حال حاضر روزانه چهار تا پنج تن گوشت مرغ در این شهرستان توزیع می‌شود، خواستار افزایش سهمیه شد.

حسینی‌منش افزود: مرغ سهمیه‌ای با قیمت مصوب روزانه با نظارت بازرسان و همکاری اتاق اصناف در ۲۰ فروشگاه و مراکز شهری و روستایی توزیع می‌شود.

۸۷ درصد از یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر جمعیت استان یزد در ۲۴ شهر و بقیه در روستاها و آبادی ها زندگی می کنند که این نسبت در مناطق شهری و روستایی کشورهای توسعه یافته ۶۰ به ۰ ۴ درصد است.

مهریز ۲ هزار و ۳۰۰ واحد صنفی دارد و مرکز این شهرستان ۵۵ هزار نفری در ۳۰ کیلومتری جنوب شهر یزد قرار دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه یزد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا