اجرای طرح ضیافت همدلی در ماه مبارک رمضان 


اجرای طرح ضیافت همدلی در ماه مبارک رمضان 

میثم زارع گفت: یکی از اولویت های کانون فرهنگی هنری باقرالعلوم در ماه مبارک رمضان اطعام نیازمندان روزه دار است که در قالب طرح ضیافت همدلی و با همت خیرین و بچه های مسجدی عضو این کانون فرهنگی هنری در حال اجرا است.

«میثم زارع» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب، گفت: یکی از اولویت های کانون فرهنگی هنری باقرالعلوم در ماه مبارک رمضان اطعام نیازمندان روزه دار است که در قالب طرح ضیافت همدلی و با همت خیرین و بچه های مسجدی عضو این کانون فرهنگی هنری در حال اجرا است.


مدیر کانون فرهنگی هنری باقرالعلوم روستای ریگ سلمی قلعه گنج افزود: به همین منظور با جلب کمک های مومنانه خیرین افطاری ساده و نیز غذای نذری پخت شده که درب منازل نیازمندان روزه دار تحویل می شود.


وی بیان کرد: البته بچه های مسجدی عضو کانون باقرالعلوم سحرهای ماه مبارک رمضان نیز میزبان نیازمندان مومن روزه دار هستند.


زارع تاکید کرد: در اجرای طرح ضیافت همدلی آنچه اکرام نیازمندان بسیار مورد توجه ما است بنابراین افطاری و سحری با نهایت احترام و حفظ کرامت انسانی نیازمندان روزه دار درب منازل آنها تحویل داده می شود.


مدیر کانون فرهنگی هنری باقرالعلوم روستای ریگ سلمی قلعه گنج ابراز کرد: بیان احکام و پاسخ به مسائل شرعی یکی دیگر از ویژه برنامه های این کانون فرهنگی هنری در ماه مبارک رمضان است که با دعوت از یک کارشناس دین در بستر فضای مجازی برگزار می شود.


وی اظهار کرد: روزانه مراسم جزء خوانی قرآن کریم با تعداد محدود و با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله اجتماعی در حال برگزاری است البته برگزاری این مراسم بسته به شرایط کرونایی دارد و چنانچه مساجد تعطیل شوند این برنامه نیز به صورت مجازی برگزار می شود.


زارع از تداکم طرح ملی سه شنبه های تکریم خبر داد و افزود: بر همین اساس قصد داریم از فعالان مسجدی در حوزه قرآنی تجلیل کنیم.

مدیر کانون فرهنگی هنری باقرالعلوم روستای ریگ سلمی قلعه گنج عنوان کرد: یکی دیگر از ویژه برنامه های کانون در ماه مبارک رمضان، تداوم طرح شنبه های کتاب است و با توجه به شرایط موجود اکنون به صورت حضوری و در صورت تعطیلی مسجد به صورت مجازی برگزار می شود.

وی ابراز کرد: در این طرح سعی داریم کتاب های مفید و ارزشمندی در حوزه دین و مذهب به نمازگزاران معرفی کنیم تا در ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی و انس با کتاب هر چند کوچک برداریم.

زارع ادامه داد: برگزاری مسابقه کتابخوانی با موضوع رمضان و فضائل و برکات این ماه از دیگر برنامه های تدارک دیده شده است که در بستر فضای مجازی برگزار می شود.


مدیر کانون فرهنگی هنری باقرالعلوم روستای ریگ سلمی قلعه گنج در خاتمه یادآور شد: برپایی مراسم شب زنده داری در شب های قدر از سایر ویژه برنامه های ماه مبارک رمضان است که ان شاءالله همچون سال گذشته در فضای باز همراه با رعایت کامل نکات بهداشتی و فاصله اجتماعی برگزار می شود.

پایان پیام/586

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟