استاندار: 24مصوبه اعضای کمیسیون کشاورزی به شرق هرمزگان اجرایی شده است


استاندار: 24مصوبه اعضای کمیسیون کشاورزی به شرق هرمزگان اجرایی شده است

بندرعباس- ایرنا- استاندار هرمزگان گفت: از مجموع 30 مصوبه سفر اعضای کمیسیون کشاورزی به شرق استان، 24 مصوبه اجرایی شده و مابقی نیز در دست اقدام است.

فریدون همتی شنبه شب در نشست کارگروه رفع موانع تولید استان با هدف پیگیری مصوبه‌های سفر کمیسیون کشاورزی به شرق هرمزگان افزود: دستاورد سفر کمیسیون کشاورزی به هرمزگان، نزدیک به ۳۰ مصوبه داشت که ۱۶مصوبه مربوط به حوزه وزارت جهاد کشاورزی و شیلات، چهار مصوبه مربوط به بنادر و دریانوردی، پنج مصوبه دستگاه های حوزه وزارت نیرو و ۲ مصوبه نیز مربوط به کمیسیون کشاورزی بوده است.
وی حضور هر یک از کمیسیون‌های مجلس در استان هرمزگان را اهرمی مفید و قدرتمند برای حل مشکلات بخش‌های مختلف عنوان کرد و بیان داشت: در نتیجه همگرایی کمیسیون‌ها، نمایندگان استان، دستگاه های اجرایی و کمک وزارت خانه ها، اجرای مصوبه‌ها شتاب بیشتری گرفته و روند انجام آن‌ها تسهیل شده است.
استاندار هرمزگان با بیان اینکه از ظرفیت کمیسیون‌ها برای حل مشکلات دیگر مناطق استان نیز استفاده خواهد شد، اظهارداشت: نحوه اجرا و پیگیری مصوبه‌های سفر کمیسیون کشاورزی به شرق استان مطلوب است.
همتی گفت: وزارتخانه‌های جهاد کشاورزی و نیرو و همچنین دستگاه های ملی باید نسبت به اجرای مصوبه‌ها بیش از گذشته اهتمام داشته باشند.
اعضای کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی بهمن ماه سال گذشته به دعوت حسین رییسی نماینده شرق هرمزگان در سفری ۲ روزه، در قالب سه گروه مستقل از مناطق مختلف شرق استان از جمله از شهرستان‌های میناب، رودان، سیریک، جاسک و بشاگرد بازدید و مشکلات کشاورزان و فعالان اقتصادی را رصد کردند.
پیرو این بازدید، نشستی در بندرعباس و نشست دیگری در تهران به دعوت کمیسیون کشاورزی با حضور استاندار هرمزگان و نمایندگان این کمیسیون برای پیگیری مصوبه‌های سفر برگزار شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه هرمزگان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | قابی دیدنی از بازیگر زن پُرحاشیه در حرم امام رضا(ع)