غوغای ایرانی ها در لیگ قهرمانان آسیا ؛ از قایدی تا مغانلو …


غوغای ایرانی ها در لیگ قهرمانان آسیا ؛ از قایدی تا مغانلو …

در حالی که مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا در روزهای ابتدایی خود قرار دارد، ایرانی‌ها رقابت شیرینی را در جدول بهترین گلزن این مسابقات آغاز کرده اند. نوشته غوغای ایرانی ها در لیگ قهرمانان آسیا ؛ از قایدی تا مغانلو … اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

غوغای ایرانی ها در لیگ قهرمانان آسیا ؛ از قایدی تا مغانلو …

۴ بازیکن ایرانی مدعی آقای گلی لیگ قهرمانان آسیا
نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال.کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۰ | ۱۲:۳۲
غوغای ایرانی ها در لیگ قهرمانان آسیا ؛ از قایدی تا مغانلو …

در حالی که مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا در روزهای ابتدایی خود قرار دارد، ایرانی‌ها رقابت شیرینی را در جدول بهترین گلزن این مسابقات آغاز کرده اند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

لیگ قهرمانان آسیا در روزهای اولیه خود قرار دارد و ۴ تیم ایرانی حاضر در این مسابقات نتایج قابل قبولی را کسب کرده‌اند. هیچیک از ۴ تیم ایرانی هنوز شکستی متحمل نشده‌اند و تراکتور تنها تیمی است که هنوز طعم پیروزی را نچشیده و در هر دو بازی مقابل حریفان خود متوقف شده است.

در حال حاضر ۵ بازیکن با ۲ گل در صدر جدول گلزنان برتر این مسابقات هستند که ۴ نفر از آنها از ۴ تیم ایرانی حاضر در این مسابقات هستند و تنها غریبه حاضر در بین آنها، عمر سوما مهاجم تیم الاهلی عربستان است.

مهدی قایدی از استقلال، «لوسیانو پریه‌را» از فولاد، شهریار مغانلو از پرسپولیس و محمد عباس زاده از تراکتور ۴ بازیکن ایرانی هستند که هر کدام با ۲ گل زده در صدر جدول بهترین گلزنان این فصل از لیگ قهرمانان آسیا قرار دارند. این در حالی است که استقلال یک بازی و دیگر تیم‌های ایرانی ۲ بازی در این مسابقات انجام داده‌اند و مهاجمان استقلال به ویژه مهدی قایدی این فرصت را دارند تا بر تعداد گلهای خود اضافه کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال ملی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


40 عکس نقاشی دخترانه جدید، ساده، زیبا، فانتزی و آسان برای پروفایل