مسابقه طناب‌کشی تسلا مدل X و مرسدس G550


مسابقه طناب‌کشی تسلا مدل X و مرسدس G550

اگرچه رانندگان عادی توجه چندانی به رویدادهایی همچون طناب‌کشی خودروها ندارند اما به سختی می‌توان چشم را روی چنین نبردهایی بست مخصوصاً اینکه یک‌طرف ماجرا خودروی الکتریکی مدرنی باشد. تسلا چندی پیش و هم‌زمان با رونمایی از سایبرتراک اقدام به انتشار ویدئوی خبرساز و جنجالی‌ای کرد که طی آن پیکاپ الکتریکی‌اش به راحتی در برابر … The post مسابقه طناب‌کشی...

اگرچه رانندگان عادی توجه چندانی به رویدادهایی همچون طناب‌کشی خودروها ندارند اما به سختی می‌توان چشم را روی چنین نبردهایی بست مخصوصاً اینکه یک‌طرف ماجرا خودروی الکتریکی مدرنی باشد. تسلا چندی پیش و هم‌زمان با رونمایی از سایبرتراک اقدام به انتشار ویدئوی خبرساز و جنجالی‌ای کرد که طی آن پیکاپ الکتریکی‌اش به راحتی در برابر فورد F-150 پیروز شد. البته فورد در پاسخ به این اقدام اعلام کرد باید مسابقه منصفانه‌تری بین این دو خودرو برگزار شود چراکه تسلا نسخه دیفرانسیل عقب F-150 را انتخاب کرده بود. به‌هرحال این بار محصول دیگری از تسلا یعنی مدل X در یک مسابقه طناب‌کشی شرکت کرده است. شاسی‌بلند الکتریکی تسلا باید از عهده مرسدس G550 4×4 برآید.

مسابقه طناب‌کشی تسلا مدل X و مرسدس G550

این G550 ظاهراً شرایط بهتری در رقابت با تسلا دارد. رقابت اصلی در دقیقه ۴:۴۰ ویدئو شروع شده و در کمتر از ۲۰ ثانیه مرسدس به پیروزی دست پیدا می‌کند. البته در مرحله بعدی شرایط فرق کرده و مدل X می‌تواند مسابقه را به نفع خود تمام کند. مسابقه آخر نیز نتیجه مشابهی داشته و تسلا سرانجام در برابر پیشرانه ۸ سیلندر درون‌سوز مرسدس پیروز می‌شود. برای این رقابت قوی‌ترین نسخه غیر پلاد مدل X استفاده شده، خودرویی که شتاب صفر تا ۹۶ کیلومتر در ساعت زیر ۳ ثانیه دارد.

اما مرسدس G550 به پیشرانه ۸ سیلندر ۴ لیتری با قدرت ۴۱۶ اسب بخار مجهز بوده و نسل جدید آن احتمالاً قدرت بیشتری خواهد داشت. شاید مدل جدید بتواند در برابر تسلا مدل X پلاد رقابت بهتری را صورت دهد. این شاسی‌بلند الکتریکی دارای سه پیشرانه و سیستم چهار چرخ محرک بوده و شتاب ۲.۵ ثانیه‌ای دارد. این عملکرد به لطف قدرت ۱۰۲۰ اسب بخاری حاصل می‌شود. قیمت تسلای یاد شده از ۱۱۹۹۹۰ دلار شروع می‌شود اما G550 جدید تقریباً دو برابر این خودرو قیمت خواهد خورد.

[دانلود ویدئو]

منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تاثیر شگفت انگیز رابطه جنسی بر زیبایی زنان