توزیع 20 بسته معیشتی میان نیازمندان ‌به همت کانون امام ‌«محمد باقر (ع)» لارستان


توزیع 20 بسته معیشتی میان نیازمندان ‌به همت کانون امام ‌«محمد باقر (ع)» لارستان

اخوت از توزیع 20 بسته مواد غذایی میان خانواده های نیازمند لارستانی به همت کانون فرهنگی و هنری امام «محمد باقر (ع)» همزمان با ماه رمضان خبر داد.

«محمدابراهیم اخوت» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در لارستان، گفت: به همت کانون فرهنگی و هنری «امام محمد باقر (ع)» لارستان و همزمان با ماه رمضان، ماه بندگی و اطاعت خداوند متعال، مرحله دیگری از طرح «کمک مومنانه» به اجرا در آمده است.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد جنوب فارس افزود: در این مرحله از طرح کمک به خانواده های کم بضاعت و نیازمند، تعداد ۲۰ بسته مواد غذایی تهیه و همزمان با ماه بندگی خدا میان خانواده های محروم توزیع شد.

وی به محتوای بسته های تهیه شده به همت بچه های مسجد در این کانون فرهنگی و هنری اشاره کرد و اظهار داشت: این بسته ها شامل ۲ روغن مایع یک کیلویی، یک قوطی رب گوجه فرنگی، ۲بسته ماکارونی، یک بسته نیم‌کیلویی قند، یک بسته یک کیلویی برنج، یک بسته ۲کیلویی شکر و یک بسته ۲کیلویی عدس بوده است.

اخوت با اشاره به اینکه برای تهیه هر بسته غذایی ۲۰۰ هزار تومان هزینه شده است، عنوان کرد: در مجموع برای تهیه ۲۰ بسته مواد غذایی، ۴۰ میلیون ریال هزینه شده که به همت خیران، نیکوکاران و بچه های مسجد تامین شده است.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد جنوب فارس با قدردانی از تلاش بچه های مسجد و همت خیران در این امر خداپسندانه، از اعضای کانون فرهنگی و هنری «امام محمد باقر (ع)» در بسته بندی و توزیع بسته های معیشتی میان خانواده های محروم و نیازمند تقدیر کرد.

پایان پیام/691

منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

برپایی مراسم عزاداری امام عسکری(ع) در مساجد پایتخت