فضای کافی برای جلسات کمیسیون‌ها به دلیل پیک کرونا وجود ندارد


فضای کافی برای جلسات کمیسیون‌ها به دلیل پیک کرونا وجود ندارد

تهران- ایرنا- سخنگوی هیات رییسه مجلس گفت: به دلیل پیک کرونا فضای کافی برای برگزاری جلسات کمیسیون‌ها وجود ندارد و در صحن هم ارتباطات به گونه‌ای است که نمایندگان نمی‌توانند فاصله داشته باشند لذا جلسه علنی هفته آینده برگزار نمی‌شود.

به گزارش خبرنگار پارلمانی ایرنا، محمد حسین فرهنگی در حاشیه جلسه علنی امروز -سه شنبه- در جمع خبرنگاران با اشاره به برخی مطالب منتشر شده در رسانه ها درباره تعطیلی مجلس گفت: تعطیلی برای نماینده عملا معنایی ندارد و نمایندگان درگیر مسائل مختلف مرتبط با مجلس چه با جلسه و چه با تلفن هستند.

سخنگوی هیات رییسه مجلس با بیان اینکه هفته آینده را برای حضور نمایندگان در حوزه‌های انتخابیه پیش‌بینی کرده بودیم، اظهار کرد: به دلیل پیک کرونا ‌فضای کافی برای جلسات کمیسیون‌ها وجود ندارد و در صحن هم ارتباطات به گونه ای است که نمایندگان نمی‌توانند فاصله داشته باشند لذا قرار شد دو روز جلسه صحن در هفته آینده نیز برگزار نشود.

فرهنگی گفت: البته مقرر شده هیات رییسه کمیسیون‌های امنیت ملی، اقتصاد، انرژی و بهداشت پیگیر مسائل باشند، لذا جای نگرانی نیست که مسائل حساس کشور از رصد و پیگیری مجلس دور بماند.

وی افزود: اگر هم مجلس هفته آینده جلسه علنی نداشته باشد، اما اگر ضرورت باشد جلسات به صورت آنلاین و یا حضوری تشکیل خواهد شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مجلس

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


35 تصویر زمینه دخترانه جدید از عکس های شیک کیوت و با کلاس 2022