صدور 12 جواز تاسیس و توسعه صنعتی در خوشاب


صدور 12 جواز تاسیس و توسعه صنعتی در خوشاب

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت سبزوار گفت: 12 جواز تاسیس و توسعه صنعتی با پیش‌بینی سرمایه‌گذاری 484 هزار میلیارد ریال طی یک سال گذشته در شهرستان خوشاب صادر شده است.

علی امیدبخش در گفت وگو با ایسنا عنوان کرد: با اجرای این ۱۲ طرح‌ صنعتی برای ۳۱۳ نفر در شهرستان خوشاب اشتغال ایجاد می‌شود.

وی با اشاره به افزایش رغبت سرمایه‌گذاری صنعتی در خوشاب تصریح کرد: طی دو سال گذشته در مجموع ۲۴ جواز تاسیس و توسعه صنعتی با سرمایه‌گذاری یک هزار و ۳۴ میلیارد ریال در شهرستان خوشاب صادر شده که بیانگر افزایش سرمایه‌گذاری صنعتی در این منطقه است.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت سبزوار گفت: زیرساخت‌‎های ناحیه صنعتی خوشاب برای استقرار واحدهای صنعتی مهیای سرمایه‌گذاری در بخش‌ها مختلف است.

امیدبخش ادامه داد: با توجه به ظرفیت‌های شهرستان خوشاب در حوزه کشاورزی به ویژه محصول پسته، ایجاد صنایع فرآوری و تکمیلی در این حوزه ضروری و توجیه اقتصادی بالایی دارد.

وی تصریح کرد: در راستای تبدیل خوشاب به قطب صادرات پسته این منطقه و به منظور جلوگیری از خام فروشی، احداث واحدهای فرآوری در بخش‌های بسته بندی محصول پسته، بخش های تجاری و بازرگانی ضروری است.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان رضوی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج