7000 بسته کمک‌های مومنانه در باشت توزیع شد


7000 بسته کمک‌های مومنانه در باشت توزیع شد

گچساران -ایرنا -امام جمعه باشت گفت: از ابتدای انتشار ویروس کرونا تاکنون هفت هزاربسته حمایتی بین افراد بی بضاعت و آسیب دیده از انتشار ویروس کرونا در این شهرستان توزیع شده است.

حجت الاسلام عبدالرحیم عبودی روز چهارشنبه در گفت و گو باخبرنگار ایرنا افزود: هزینه های این بسته های حمایتی شامل مواد غذایی و بهداشتی با کمک خیران و افراد نیک اندیش تامین شده است.

وی ابراز داشت:ارزش هر بسته کمک های معیشتی توزیع شده در باشت ۲ تا پنج میلیون ریال بوده است.

امام جمعه باشت همچنین از اهدای یک میلیارد و۵۰۰ میلیون ریال کمک های نقدی در ۱۴ ماه گذشته به نیازمندان این شهرستان خبر داد.

وی با اشاره به اینکه این مبالغ از سوی خیران برای کمک به صاحبان کسب و کارهای خسارت دیده از ویروس کرونا یا مبتلایان به بیماری کووید ۱۹ اهدا شده بود ابراز امیدواری کرد: این کمک ها سهم بسزایی در بهبود معیشت نیازمندان این شهرستان داشته است.

عبودی بدون اشاره به آمار عنوان کرد: مبالغی برای تامین بسته های حمایتی برای توزیع در ماه مبارک رمضان در باشت تامین شده و برای خریداری اقلام مورد نیاز ضروری برنامه ریزی شده است.

وی با اشاره به اینکه رزمایش کمک های مومنانه در باشت همچنان ادامه دارد از افراد توانمند خواست تا با قرارگاه کمک های مومنانه این شهرستان برای تامین اقلام موردنیاز مردم مشارکت بیشتری داشته باشند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کهگیلویه و بویراحمد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


40 عکس نقاشی دخترانه جدید، ساده، زیبا، فانتزی و آسان برای پروفایل