سه خبر کوتاه حوزه انتظامی کردستان


سه خبر کوتاه حوزه انتظامی کردستان

سنندج- ایرنا- طرح ارتقای امنیت اجتماعی و دستگیری سارق حرفه‌ای در دهگلان، کشف یک هزار حلب روغن خوراکی جامد قاچاق در بانه، پلمپ کلینک دندانپزشکی فاقد مجوز در سقز سه خبرهای کوتاه حوزه انتظامی استان کردستان است.

فرمانده انتظامی دهگلان روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: با اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در دهگلان ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات یک نفر سارق سابقه‌دار توسط پلیس آگاهی شهرستان دستگیر و با شواهد و جرم به ۲۵ فقره سرقت از وسایل داخل خودرو اعتراف کرد.

سرهنگ یوسف درویشی با بیان اینکه پس از تشکیل پرونده در اختیار مراجع قضایی قرار گرفتند، گفت: مشارکت و تعامل مردم با پلیس می تواند در حفظ، برقراری و ارتقا سطح امنیت، آرامش و آسایش در جامعه بسیار اثرگذار باشد.

وی اظهار داشت: پلیس بصورت شبانه‌روزی و با تمام توان و تجهیزات با مجرمان و متخلفان برخورد کرده و از شهروندان درخواست می کند هرگونه تخلف و جرم را از طریق مرکز فوریت های پلیس ۱۱۰ گزارش دهند.

سرهنگ درویشی تاکید کرد: مقابله جدی با سارقان از اولویت برنامه‌های فرماندهی انتظامی دهگلان در سال جاری است و پلیس برای مقابله با سارقان و مجرمان با هماهنگی دستگاه قضائی از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد.

وی از مجاهدت های ایثارگونه آحاد همکارانم در این شهرستان تشکر و قدردانی کرد و اظهار داشت: از دست اندرکاران و همکاران پرتلاش و خستگی ناپذیرم در فرماندهی انتظامی دهگلان قدردانی می کنم و به همه کارکنان خدوم نیروی انتظامی به پاس تلاش های شبانه‌روزی و مجاهدانه خداقوت می گویم.

دهگلان با ۶۵ هزار نفر جمعیت در ۴۵ کیلومتری شرق سنندج مرکز استان کردستان واقع شده است.

کشف محموله روغن خوراکی قاچاق در بانه

فرمانده انتظامی شهرستان بانه گفت: یک هزار حلب روغن جامد پنج کیلوگرمی به ارزش یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال در این شهرستان کشف شد.

سرهنگ رسول کرمی چگینی افزود: مأموران ایستگاه بازرسی سبدلو، حین کنترل خودروهای عبوری محور سقز - بانه به یک دستگاه کامیون ایسوزو مظنون و آن را متوقف کردند و در این زمینه یک نفر را نیز دستگیر کردند.

وی با اشاره به اینکه ارزش روغن های کشف شده توسط کارشناسان یک میلیارد و ۴۰۰میلیون ریال برآورد شده است، خاطرنشان کرد: متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع ذیصلاح معرفی شد.

سرهنگ چگینی، در پایان ضمن تقدیر از همکاری و تعامل خوب مردم با پلیس گفت: تلاش پلیس به منظور مبارزه با اخلالگران اقتصادی با تمام توان ادامه دارد و با سودجویان در این زمینه برخورد قاطعانه خواهد شد.

شهرستان مرزی بانه با ۱۵۸ هزار نفر جمعیت در ۲۷۰ کیلومتری غرب سنندج مرکز استان واقع شده است.

پلمب کلینیک دندانپزشکی فاقد مجوز در سقز

فرمانده انتظامی پلیس سقز گفت: کلنیک دانپزشکی که فاقد مجوز بوده، و اقدام به ارائه خدمات می کرده، توسط ماموران انتظامی شناسایی و پلمب شد.

سرهنگ بهروز جلیلیان اظهار داشت: با اشراف اطلاعاتی ماموران پلیس اداره اماکن عمومی انتظامی شهرستان مبنی بر فعالیت یک واحد کلینیک دندانپزشکی غیر مجازکه اقدام به ارائه خدمات دندانپزشکی به شهروندان را داشته در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: با شناسایی کلینک غیره مجاز مشخص شد که فردی تحت عنوان دکتر دندانپزشک فاقد مدرک اقدام به ارائه خدمات دندانپزشکی کرده و فاقد مجوز و پروانه فعالیت پزشکی است.

سرهنگ جلیلیان در ادامه گفت: ماموران پلیس اماکن عمومی شهرستان سقز با هماهنگی قضائی ، متهم را شناسایی و در یک عملیات ضربتی، وی را دستگیر کردند و واحد مذکور نیز پلمب شد.

سقز با بیش از ۲۲۶ هزار نفر جمعیت دومین شهرستان پر جمعیت استان کردستان است که در ۱۹۰ کیلومتری شمال سنندج مرکز این استان قرار دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کردستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اسامی داوران مرحله استانی اعلام شد/ داورانی از جنس هنر و تجربه