مهلت ارسال آثار به جشنواره ملی ستاره سحری در سمنان تمدید شد


مهلت ارسال آثار به جشنواره ملی ستاره سحری در سمنان تمدید شد

سمنان- ایرنا- مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان گفت: مهلت ارسال آثار به جشنواره ملی شعر ستاره سحری با موضوع سردار دل‌ها شهید حاج قاسم سلیمانی به میزبانی سمنان تا دهم اردیبهشت تمدید شد.

به گزارش ایرنا، فرشید فلاح روز چهارشنبه با بیان اینکه مهلت اولیه ارسال اثار یکم اردیبهشت ۱۴۰۰ بود، افزود: این فرصت تا دهم اردیبهشت تمدید شد.

وی بیان کرد: این جشنواره با اثرآفرینی شاعران برگزیده کشوری و استانی به میزبانی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان برگزار می‌شود.

وی یادآور شد: شاعران علاقه‌مند به حضور در این جشنواره می‌توانند آثار خود را از طریق پایگاه الکترونیکی جشنواره به نشانی setare.sahari.sem@gmail.com و یا شبکه مجازی با شماره ۰۹۳۸۹۵۲۳۵۶۵ به دبیرخانه جشنواره ملی شعر "ستاره سحری" ارسال کنند.

فلاح با بیان اینکه هر شاعر می‌تواند دو اثر به جشنواره ارسال کند گفت: آثار باید در قالب فایل word با فوت b.nazanin و سایز ۱۴ تنظیم و ارسال شود.

وی با تاکید بر اینکه آثار راه یافته به دیگر جشنواره‌های ادبی در جشنواره ملی شعر ستاره سحری پذیرفته نمی‌شود افزود: ارسال اثر توسط شاعران به معنای پذیرش تمام ضوابط این جشنواره است.

فلاح به پذیرش آثار در قالب‌های مختلف شعری در این جشنواره اشاره کرد و ادامه داد: به نفر اول جشنواره جائزه نقدی ۲۰ میلیون ریال و نفرات دوم و سوم به ترتیب ۱۵ و ۱۰ میلیون ریال و افراد شایسته تقدیر نیز پنج میلیون ریال جایزه نقدی تعلق می‌گیرد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان با بیان اینکه آثار برگزیده این جشنواره در قالب کتابی منتشر خواهد شد و دبیرخانه مجاز به ویرایش آثار است تصریح کرد: آثاری که در کتاب جشنواره ملی شعر "ستاره سحری" با موضوع سردار دل‌ها چاپ شود از مزایای ارائه در مجلدی ویژه با محتوای شعری سردار شهید حاج قاسم سلیمانی برخوردار می‌شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سمنان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


40 عکس نقاشی دخترانه جدید، ساده، زیبا، فانتزی و آسان برای پروفایل