معاون صمت: توزیع بیش از هزارتن اقلام طرح ضیافت در جنوب کرمان آغاز شد


معاون صمت: توزیع بیش از هزارتن اقلام طرح ضیافت در جنوب کرمان آغاز شد

جیرفت - ایرنا - معاون بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان از آغاز توزیع یک هزار و 454 تن انواع کالای اساسی طرح ضیافت ویژه ماه مبارک رمضان در هفت شهرستان جنوبی استان کرمان خبر داد.

محسن مشایخی شامگاه سه شنبه با اعلام این خبر به رسانه ها این اقلام اساسی را شامل شکر، روغن، گوشت قرمز و برنج دانست و گفت: هیچ کمبودی در تهیه این اقلام در بازار هفت شهرستان جنوبی استان کرمان وجود ندارد.

وی با بیان اینکه توزیع اقلام طرح ویژه تنظیم بازار ایام ماه مبارک رمضان از ابتدای این ماه مبارک در منطقه جنوب کرمان آغاز شده است، تصریح کرد: ۴۱۵ تن روغن، ۶۰۰ تن برنج، ۴۰۰ تن شکر و ۳۹ تن گوشت منجمد در مراکز عرضه مواد غذایی این منطقه در حال توزیع است.

معاون بازرگانی سازمان صمت جنوب کرمان قیمت مصوب برنج هندی را به ازای هرکیسه ۱۸۵هزار تومان و شکر مصرف خانوار را به ازای هرکیلو هفت هزار و ۵۰۰

تومان اعلام کرد.

وی همچنین قیمت هر کیلو ران گوشت منجمد را ۸۳ هزار تومان و سردست به ازای هرکیلو ۸۰ هزار تومان عنوان کرد و توزیع سهمیه اقلام مختلف شهرستان ها را بر اساس سرانه جمعیت دانست.

وی با بیان اینکه همه اقلام و کالاهای اساسی در جنوب کرمان ذخیره سازی شده است، اظهار داشت: برنامه توزیع و ذخیره سازی این اقلام به صورت منظم در حال انجام است.

وی ادامه داد: شرایط مناسبی در زمینه ذخیره سازی و توزیع شکر، برنج و روغن در جنوب کرمان وجود دارد لذا این اقلام در فروشگاه‌های زنجیره‌ای، صنوف و فروشگاه‌ها در حال توزیع است.

مشایخی به توزیع مرغ گرم در منطقه جنوب کرمان اشاره کرد و گفت: با همکاری سازمان جهاد کشاورزی و پشتیبانی امور دام به صورت روزانه هر کیلو مرغ گرم ۲۵ هزار و ۳۰۰ تومان در شهرستان های جنوبی کرمان توزیع می شود.

سازمان صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان، مستقل از مرکز استان هفت شهرستان جنوبی استان کرمان را تحت پوشش دارد.

جنوب کرمان، یک سوم پهناورترین استان کشور را با هفت شهرستان و جمعیت یک میلیون نفر تحت پوشش دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


طلاق روناک یونسی از شوهر دومش ! / خانم بازیگر در کانادا مطلقه شد + عکس شوهران اول و دوم !