اطلاع رسانی شفاف و آگاهی بخشی سهم رسانه های استان در کنترل کرونا است


اطلاع رسانی شفاف و آگاهی بخشی سهم رسانه های استان در کنترل کرونا است

یاسوج- ایرنا- استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: نقش بی بدیل رسانه های استان در کنترل بیماری کرونا انکار نشدنی است و سهم آن ها اطلاع رسانی شفاف و آگاهی بخشی به عموم بوده که تاکنون اقدام آن ها قابل تقدیر است.

به گزارش ایرنا، حسین کلانتری روز چهارشنبه در نشست استانی ستاد مقابله با کرونا در یاسوج اظهار داشت: باید رسانه ها از نشر خبرها، اطلاعات ناقص و بدون استناد در مورد کرونا و واکسن آن خودداری کنند.

وی افزود: درصد کشندگی کرونا در کشور ۳.۱ و در استان ۱.۱ درصد است با اینکه برخی رسانه ها اعلام کرده بودند که آمار مرگ و میر کهگیلویه و بویراحمد بیش از میانگین کشوری است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: در خصوص بیماری کرونا باید اطلاع رسانی به موقع صورت گیرد و هیچ چیز پنهانی در این باره از مردم وجود ندارد.

کلانتری ابراز داشت: تلاش بر این است که میزان رعایت پروتکل های بهداشتی در استان افزایش یابد و از ۷۹ درصد به ۹۰ درصد برسد.

وی ادامه داد: هدف اصلی از اجرای محدودیت ها حفظ سلامتی مردم و جلوگیری از موارد ابتلا، بستری و مرگ و میر است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: تمامی بیمارستان های استان به تانک ذخیره اکسیژن مجهز شده اند و ایجاد ۲ آزمایشگاه جدید در استان برای نمونه گیری در دستور کار است،

کلانتری تاکید کرد: تیم نظارتی از فردا به کهگیلویه اعزام خواهند شد و بیمارستان های این شهرستان را بررسی می کنند و کمبود ها در بیمارستان های آن رفع خواهد شد.

وی افزود: دستگاه های خدمات رسان باید به گونه ای اقدام کنند که فعالیت های آن ها مطابق شیوه نامه های بهداشتی باشد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کهگیلویه و بویراحمد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


40 عکس نقاشی دخترانه جدید، ساده، زیبا، فانتزی و آسان برای پروفایل