آغاز ثبت نام در کارآزمایی بالینی فاز سوم واکسن کرونا انستیتو پاستور ایران


آغاز ثبت نام در کارآزمایی بالینی فاز سوم واکسن کرونا انستیتو پاستور ایران

روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه علوم پزشکی بابل اعلام کرد: ثبت نام شرکت در کارآزمایی بالینی فاز سوم واکسن کرونا انستیتو پاستور ایران در بابل آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه علوم پزشکی بابل اعلام کرد: انستیتو پاستور ایران برای ثبت نام داوطلبان شرکت در سومین کارآزمایی بالینی واکسن تولید مشترک ایران و کوبا فراخوان داد.

واکسن کرونای نوترکیب کنژوگه که توسط انستیتو فینلای کوبا و با مشارکت انستیتو پاستور ایران تولید شده است اکنون بعد از گذراندن موفق مرحله ۱ و ۲، وارد مرحله سوم کارآزمایی بالینی می‌شود تا پس از تأئید نهایی، در انستیتو پاستور ایران نیز تولید و واکسیناسیون عمومی با آن آغاز شود.

افراد واجد شرایط شرکت در این کارآزمایی ساکن یکی از شهر‌های اصفهان، بابل، بندرعباس، زنجان، ساری، کرمان، همدان، یزد بوده و باید دارای سن ۱۸ تا ۸۰ سال و از سلامت عمومی و یا بیماری‌های زمینه‌ای کنترل شده برخوردار باشند.

شهروندان ساروی برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام می‌توانند به سامانه واکسن کرونا به آدرس https://www.pasteurcovac.ir مراجعه کنند، یا با شماره تلفن ۳۵۰۲ دانشگاه علوم پزشکی بابل تماس بگیرند و یا به پزشک خانواده مراجعه نمایند.

این مرحله از کارآزمایی بر روی ۲۴ هزار نفر از داوطبان انجام خواهد شد.


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هافبک پرسپولیسی در لیست مازاد؟