طرح توسعه واحد فروسیلیس ملایر با 350میلیارد تومان سرمایه‌گذاری اجرا شد


طرح توسعه واحد فروسیلیس ملایر با 350میلیارد تومان سرمایه‌گذاری اجرا شد

همدان- ایرنا- معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری همدان از اجرای طرح توسعه واحد فروسیلیس آذرخش در ملایر خبر داد و گفت: در این مرحله 350 میلیارد تومان سرمایه‌گذاری شده و به زودی به طور رسمی بهره برداری می شود.

«ظاهر پورمجاهد» روز پنجشنبه در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در این واحد صنعتی ۱۲ هزار تُن فروسیلیس تولید می‌شد که با اجرای طرح توسعه به ۳۲ هزار تن افزایش یافت.

وی گفت: با اجرای طرح توسعه میزان سرمایه گذاری در این واحد به ۵۰۰ میلیارد تومان رسید که توانست ۱۵۰ نفر دیگر از جوانان این منطقه را مشغول به کار کند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری همدان افزود: این پروژه مهم صنعتی یکی از ۱۵ طرح مهم جهش تولید استان است که به ثمر نشست و مابقی طرحها نیز تا پایان سال به بهره برداری می رسد تا مردم استان از مواهب آن برخوردار شوند.

به گفته او بخش عمده‌ای از پروژه‌های جهش تولید سال گذشته در مناطق مختلف افتتاح و به چرخه تولید و اقتصاد استان پیوست که در سال جاری نیز این روند با قوت بیشتری ادامه دارد.

پورمجاهد به رشد چشمگیر سرمایه‌گذاری در استان همدان اشاره کرد و افزود: با وجود مشکلات فراوان ناشی از تحریم بخش خصوصی در زمینه سرمایه گذاری واحدهای صنعتی و تولیدی تلاش و همت ویژه‌ای دارد که ستودنی است.

وی به صنعتگران، تولیدکنندگان و فعالان اقتصادی اطمینان خاطر داد مدیران استان دلسوزانه در کنارشان هستند تا با تمام بضاعت و توان موانع پیش روی آنها را برداشته و مسیر را برای ترقی آنها هموار سازند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری همدان به فعالیت مرکز رسیدگی به مشکلات تولیدکنندگان و سرمایه گذاران اشاره کرد و گفت: واحدهای تولیدی و صنعتی از طریق سامانه tashil.stsm.ir

و شماره تماس ۳۱۴۴۸۸۸۸ مسائل خود را به اطلاع کارشناسان برسانند.

او خاطرنشان کرد: مشکلات مطرح شده در این مرکز توسط کارشناسان مستقر رسیدگی می‌شود و در صورت لزوم به ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان برای تصمیم گیری ارجاع می‌شود.

پورمجاهد تصریح کرد: ستاد تسهیل و رفع موانع تولید به استناد قانون رفع موانع کسب و کار ایجاد شده و به صورت جهادی و انقلابی به وظایف خود عمل کرده و در این راستا از پیشنهادات صاحبنظران و اندیشمندان استقبال می کند.

واحد صنعتی فروسیلیس آذرخش بهمن ۹۷ با حضور «اسحاق جهانگیری» معاون اول رییس جمهوری در شهرک صنعتی جوکار ملایر افتتاح شد.

سیلیس‌ از سنگهای معدنی است که در استان همدان ذخایر غنی دارد و با هدف فرآوری و جلوگیری از خام فروشی این ماده معدنی در سالهای اخیر واحدهای صنعتی متعددی احداث شده که شرکت آذرخش یکی از آنها است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه همدان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


رابطه جنسی زیر دوش آب در حمام با همسر خوب است یا بد؟