سرکرده باند سرقت احشام شهرستان انار در دام پلیس افتاد


سرکرده باند سرقت احشام شهرستان انار در دام پلیس افتاد

کرمان - ایرنا - فرمانده انتظامی شهرستان انار از دستگیری سرکرده باند سرقت احشام در عملیات پلیس آگاهی این شهرستان خبر داد.

به گزارش ایرنا، سرهنگ رضا خلیلی‌نژاد روز پنجشنبه در تشریح این خبر به رسانه ها افزود: دستگیری سارق یا سارقان در پی وقوع سرقت‌های متعدد از دامداری های انار در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

وی اظهار داشت: ماموران پلیس با تلاش شبانه روزی و انجام اقدامات اطلاعاتی دریافتند که اعضای یک باند پس از سرقت از این شهرستان و سایر شهرستان های شمالی استان کرمان، احشام سرقتی را به قصد قاچاق به استان های مرزی جنوب و شرق کشور منتقل می کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان انار بیان داشت: ماموران، سرکرده این باند را در تحقیقات شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر و ۱۱ راس گوسفند سرقتی از این مکان کشف شد.

سرهنگ خلیلی نژاد با اشاره به اینکه تلاش برای دستگیری سایر اعضای این باند ادامه دارد خاطرنشان کرد: این سارق در مواجهه با مدارک و مستندات پلیس به سرقت ۲۱۰ راس گوسفند با همدستی ۲ نفر دیگر اعتراف کرد که پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

وی در پایان گفت: برابر نظر کارشناسان ارزش ریالی گوسفندهای سرقت شده ۱۰ میلیارد ریال برآورد شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جملات و متن تبریک روز جهانی خلبان به همسرم و عشقم + عکس نوشته و استوری