آغاز دوره آموزشی «شکوه تلاوت رضوی» ویژه فصل بهار


آغاز دوره آموزشی «شکوه تلاوت رضوی» ویژه فصل بهار

مدیر مرکز قرآن کریم آستان قدس رضوی از آغاز دوره آموزشی طرح «شکوه تلاوت رضوی» ویژه روزهای بهار به صورت مجازی خبر داد.

حجت الاسلام سیدمسعود میریان اظهار کرد: دوره آموزشی شکوه تلاوت رضوی با هدف گسترش آموزش‌های قرآنی طراحی شد که در مدت تعیین شده برای ثبت نام، ۱۰۲۰ نفر در دو گروه خواهران و برادران جهت حضور در این دوره ثبت نام کرده‌اند.

وی افزود: از تعداد ۱۰۲۰ نفر ثبت نام شده در ترم بهاری این دوره آموزشی، حضور تعداد ۳۳۰ نفر از خواهران و ۲۰۰ نفراز برادران پس از تعیین سطح تایید قطعی شده و در حال حاضر ۳۴ کلاس برای خواهران در رشته تجوید تکمیلی و ۱۰ کلاس برای برادران در رشته روخوانی تا تجوید تکمیلی در حال برگزاری است.

میریان با اشاره به اینکه این دوره آموزشی برای مقاطع سنی ۸ سال به بالا برنامه‌ریزی و به صورت مجازی و رایگان توسط مرکز قرآن کریم آستان قدس رضوی در حال اجراست، افزود: کلاس‌های این دوره آموزشی از ۲۸ فروردین شروع شده و تا نیمه خرداد ماه سال جاری ادامه خواهد داشت.

بر اساس گزارش آستان نیوز، وی با اشاره به اینکه امسال به دلیل شیوع ویروس منحوس کرونا و جهت حفظ سلامتی مخاطبین ترم بهار کلاس‌های آموزش قرآن کریم (طرح شکوه تلاوت رضوی) به صورت غیرحضوری برپا می‌شود، گفت: روخوانی، روانخوانی و تجوید مقدماتی از جمله رشته‌هایی است که در این دوره آموزشی در مدت تعیین شده توسط اساتید مجرب آستان قدس رضوی به مخاطبین ارائه و در پایان به قرآن آموزان گواهینامه اعطا خواهد شد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان رضوی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


رابطه جنسی زیر دوش آب در حمام با همسر خوب است یا بد؟