قیمت و مشخصات سوبارو اوت‌بک و لگاسی مدل 2022


قیمت و مشخصات سوبارو اوت‌بک و لگاسی مدل 2022

به تازگی جزئیات قیمت‌گذاری سوبارو اوت بک و لگاسی مدل 2022 منتشر شده است. جذاب‌ترین بهبود این خودروها به معرفی نسخه گیراتر اوت بک Wilderness مربوط می‌شود. اوت بک Wilderness با قیمت 36995 دلار عرضه می‌شود. یک پکیج سفارشی برای این مدل در دسترس است که شامل مونروف برقی، نمایشگر مرکزی 11.6 اینچی و ترمز … The post قیمت و مشخصات سوبارو اوت‌بک و لگاسی...

به تازگی جزئیات قیمت‌گذاری سوبارو اوت بک و لگاسی مدل ۲۰۲۲ منتشر شده است. جذاب‌ترین بهبود این خودروها به معرفی نسخه گیراتر اوت بک Wilderness مربوط می‌شود.

قیمت و مشخصات سوبارو اوت‌بک و لگاسی مدل 2022

اوت بک Wilderness با قیمت ۳۶۹۹۵ دلار عرضه می‌شود. یک پکیج سفارشی برای این مدل در دسترس است که شامل مونروف برقی، نمایشگر مرکزی ۱۱.۶ اینچی و ترمز خودکار می‌باشد. این پکیج قیمت ۱۸۴۵ دلاری دارد. قرار است اولین نمونه‌های این خودرو از تابستان سال جاری میلادی به دست مشتریان برسد.

قیمت و مشخصات سوبارو اوت‌بک و لگاسی مدل 2022

به عنوان یادآوری باید گفت اوت بک Wilderness بر پایه مدل اونیکس ادیشن XT شکل گرفته اما از برخی قطعات متفاوت برای آفرود بهتر سود می‌برد. ارتفاع این خودرو از سطح زمین بیشتر شده و سپرهای جلو و عقب نیز تغییر یافته‌اند. به این موارد باید رینگ‌های ۱۷ اینچی و لاستیک‌های یوکوهاما را اضافه کرد. این مدل با رنگ انحصاری در دسترس می‌باشد. داخل کابین نیز عناصر کوپر روی فرمان، دسته‌دنده و پانل درب‌ها دیده می‌شوند.

قیمت و مشخصات سوبارو اوت‌بک و لگاسی مدل 2022

اوت بک Wilderness به پیشرانه ۴ سیلندر ۲.۴ لیتری توربوی بوکسوری با قدرت ۲۶۰ اسب بخار و گشتاور ۳۷۶ نیوتون متر مجهز شده است. سوبارو دستی هم بر سر و روی گیربکس CVT این خودرو کشیده است. سیستم چهار چرخ محرک مدل موردبحث نیز از سیستم حالت ایکس سود می‌برد.

ژاپنی ها علاوه بر معرفی تریم Wilderness از مه شکن‌های LED استاندارد در تمامی نسخه‌ها استفاده کرده است. تریم پریمیوم اوت بک و لگاسی هم‌اکنون دارای ورودی‌های هوای جدید در کنسول مرکزی و برای سرنشینان عقب هستند. مدل لگاسی اسپورت نیز از تشخیص نقاط کور، دستیار تغییر لاین حرکتی و هشدار ترافیک پشتی، مونروف و ترمز خودکار عقب سود می‌برد.

در جداول زیر قیمت‌گذاری کامل سوبارو اوت بک و لگاسی مدل ۲۰۲۲ مشاهده می‌شود:

سوبارو اوت بک ۲۰۲۲ قیمت (دلار)
پایه $۲۶,۹۴۵
پریمیوم $۲۹,۱۴۵
لیمیتد $۳۳,۵۹۵
تورینگ $۳۷,۴۹۵
اونیکس ادیشن XT $۳۵,۱۴۵
Wilderness $۳۶,۹۹۵
لیمیتد XT $۳۷,۹۹۵
تورینگ XT $۳۹,۹۴۵
سوبارو لگاسی ۲۰۲۲ قیمت (دلار)
پایه $۲۲,۹۹۵
پریمیوم $۲۵,۲۴۵
اسپورت $۲۸,۷۹۰
لیمیتد $۲۹,۹۴۵
لیمیتد XT $۳۴,۴۹۵
تورینگ XT $۳۶,۱۹۵

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | قابی دیدنی از بازیگر زن پُرحاشیه در حرم امام رضا(ع)