باوجود پیروزی ایمولا، راهی طولانی برای هوندا در پیش است


فرمول یک ایران – تویوهارو تانابه، مدیر فنی هوندا موفقیت ردبول و مکس ورشتپن را در ایمولا تحسین کرد اما متذکر شد که هنوز راه طولانی در پیش است. مکس ورشتپن با اینکه رده سوم را در تعیین خط بدست آورد اما یک استارت فوق العاده و یک مسابقه بی نقص را داشت و پیروزی مسابقه فرمول یک امیلیا رومانیا 2021 را ازآن خود کرد. امسال پاوریونیت هوندا بسیار رقابتی به...

فرمول یک ایران – تویوهارو تانابه، مدیر فنی هوندا موفقیت ردبول و مکس ورشتپن را در ایمولا تحسین کرد اما متذکر شد که هنوز راه طولانی در پیش است.

مکس ورشتپن با اینکه رده سوم را در تعیین خط بدست آورد اما یک استارت فوق العاده و یک مسابقه بی نقص را داشت و پیروزی مسابقه فرمول یک امیلیا رومانیا 2021 را ازآن خود کرد.

امسال پاوریونیت هوندا بسیار رقابتی به نظر می رسد و مدیر فنی کمپانی ژاپنی درباره اتفاقات مسابقه ایمولا گفت:

عملکرد عالی ردبول ریسینگ، هوندا و مکس ورشتپن منجر به اولین برد فصل ما شده است.

به دلیل بارندگی قبل از شروع مسابقه شرایط کاملاً دشوار بود. حوادث بسیاری و حتی یک پرچم قرمز رخ داد. با این وجود تیم به خوبی از پس آن برآمد.

این نتیجه، یک پاداش بزرگ برای تیم مسابقه ای ما و همچنین کارکنانمان در ساکورا و میلتون کینز و البته برای همه در ردبول ریسینگ است.

پیر گسلی با لاستیک های وت رده هایی را از دست داد اما توانست به رقابت و رده هفتم برگردد. سرجیو پرز و یوکی سونودا بسیار خوب پیش رفتند اما اسپین شدن، هر دوی آنها را از امتیاز خارج کرد.

خوب است که میبینیم در این دو مسابقه اول رقابتی بوده ایم اما هنوز راهی طولانی در پیش است. ما باید مدام فشار خود را حفظ کنیم و با بروز چالش ها مقابله کنیم.

این نوشته را به اشتراک بگذارید

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اتومبیل‌رانی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


40 گیف متحرک با طرح قلب برای واتساپ و تلگرام