پاسور تیم ملی والیبال: رعایت حجاب در پرتغال اولویت انتخابم بود


پاسور تیم ملی والیبال: رعایت حجاب در پرتغال اولویت انتخابم بود

لژیونر والیبال بانوان: برای حضور در لیگ پرتغال؛ موافقت آن‌ها با حجاب من از اولویت‌های عقد قراردادم بود.

پاسور تیم ملی والیبال: رعایت حجاب در پرتغال اولویت انتخابم بودنگین شیرتری در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار اخبار ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، افزود: پدرم که از والیبالیست‌های سابق و پیشکسوت است به همراه مدیر برنامه ام آقای محمد وهاب زاده پیگیر بودند که من در یکی از لیگ‌های معتبر بازی کنم.
وی گفت: مدیر برنامه ام رایزنی‌های زیادی با مسئولان باشگاه‌های کشور‌های پرتغال، اتریش و بلغارستان داشت که در نهایت با تیم آوش پرتغال که از نظر فنی شرایط بهتری داشت، به توافق رسیدیم، این اتفاق بزرگی برای من و والیبال بانوان ایران است، چرا که حضورم باعث می‌شود تجارب بیشتری را به دست آورم.
پاسور تیم ملی والیبال کشورمان اظهار داشت: پیش از عقد قرارداد در صحبت‌هایی که با مسئولان باشگاه داشتم به آن‌ها اعلام کردم که من با رعایت شئونات اسلامی برای این تیم توپ می‌زنم که مورد موافقت آن‌ها قرار گرفت حتی اعلام کردند که همه پوشاک مربوط به مسابقات را تهیه می‌کنیم، اما اقلام حجاب را با خود به پرتغال بیاور.

برای ورود به لیگ قهرمانان اروپا بازی می‌کنیم

شیرتری افزود: تیم آوش جزو ۸ تیم برتر لیگ پرتغال است و مسئولان باشگاه همه تلاش خود را به کار گرفته اند تا بتوانند جواز حضور در لیگ قهرمانان اروپا را به خود اختصاص دهند.
وی گفت: قرار است من در این تیم بعنوان پاسور اول بازیکنان را تغذیه کنم، بازی در این تیم و لیگ می‌تواند برای من سکوی پرتابی باشد برای به نمایش گذاشتن پتانسیل بالای والیبال بانوان ایران.

قراردادی با باشگاه ایرانی ندارم

شیرتری که فصل گذشته بعنوان پاسور برای تیم پیکان در لیگ حاضر شده بود، اظهار داشت: قراردادم به صورت قانونی با پیکانی‌ها به پایان رسیده است و برای برنامه‌های قانونی مربوط به رضایت نامه باید به فدراسیون بروم.

مبلغ قراردادم با لیگ ایران قابل مقایسه نیست

پاسور تیم ملی والیبال بانوان گفت: در لیگ برتر والیبال ایران بالاترین مبلغ قراردادی که به یک بازیکن حرفه‌ای و سطح بالا پرداخت می‌شود حدود ۷۰ میلیون تومان است، اما مبلغ پیشنهادی پرتغالی‌ها به همراه امکانات و پاداش‌هایی که در نظر گرفته اند به هیچ عنوان با این اعداد قابل مقایسه نیست و بالاتر است.

راه را برای دیگر بازیکنان باز می‌کنم

شیرتری افزود: تا به حال بازیکنان ایران در لیگ ترکیه بازی کرده اند و این موضوع باعث شد تا دیگر کشور‌ها نگاهشان به والیبال بانوان ایران تغییر کند، من هم سعی می‌کنم با تلاش زیاد حضوری قدرتمند داشته باشم و برای ورود دیگر بازیکنان آماده و مطرح ایران را به لیگ این کشور رایزنی‌های لازم را انجام می‌دهم.

سبک بازی اروپایی‌ها به ما نزدیک است

وی گفت: فیلم بازی تیم آوش را چندین بار دیده ام سبک بازی آن‌ها کاملا اروپایی است و ترکیبی از قدرت و سرعت را در دستور کارشان دارند، خوشبختانه والیبالیست‌های ایران هم در اجرای برنامه‌های تاکتیکی تقریبا این سبک را رعایت می‌کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


طلاق روناک یونسی از شوهر دومش ! / خانم بازیگر در کانادا مطلقه شد + عکس شوهران اول و دوم !