اجرای طرح مهربانی به قاعده یک نان در ماه مبارک رمضان 


اجرای طرح مهربانی به قاعده یک نان در ماه مبارک رمضان 

رضا هادیان پور گفت: طرح مهربانی به قاعده یک نان در ماه مبارک رمضان راه اندازی شده تا از این طریق آرد مورد نیاز خانوارهای نیازمند را تامین کنیم.

«رضا هادیان پور» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، با اشاره به این که اولویت برنامه های کانون فاطمیه در ماه مبارک رمضان به کمک مومنانه و دستگیری از نیازمندان اختصاص داده شده است، گفت: در ماه مبارک رمضان با همراهی و همکاری بچه های مسجدی عضو کانون و پایگاه مقاومت بسیج مسجد، گروه جهادی امام حسن مجتبی (ع) را راه اندازی کرده ایم تا با همدلی و همراهی یکدیگر بتوانیم به نیازمندان و محرومین کمک کنیم.




مدیر کانون فرهنگی هنری فاطمیه چاهدشت رودبار جنوب افزود: در همین راستا طرح مهربانی به قاعده یک نان راه اندازی شده تا از این طریق آرد مورد نیاز خانوارهای نیازمند را تامین کنیم.


وی بیان کرد: به لطف خداوند از ابتدای ماه مبارک رمضان تاکنون موفق به خرید ۲۸۰ کیسه آرد شده ایم که تعداد ۱۰۰ کیسه آن بین خانوارهای نیازمند سطح روستای چاهدشت و مابقی نیز در بین خانوارهای نیازمند روستاهای مجاور توزیع شده است.


هادیان پور ابراز کرد: هر کیسه آرد به ارزش ۸۰ هزار تومان است که خیرین و مردم متدین می توانند با سهیم شدن در خرید هر کیسه آرد، نان مصرفی یک ماه از یک خانواده نیازمند آبرومندی را تامین کنند.


مدیر کانون فرهنگی هنری فاطمیه چاهدشت رودبار جنوب ادامه داد: یکی دیگر از برنامه های کانون با هدف دستگیری از نیازمندان، توزیع گوشت قربانی است که بر همین اساس یک راس گوسفند ذبح شده و گوشت های قربانی در بین ۴۰ خانوار نیازمند روزه دار توزیع شد.


وی اظهار کرد: طرح توزیع سبدهای معیشتی یکی دیگر از فعالیت های کانون است که در حال اجرا است و به همین منظور تعداد ۲۰ سبد شامل اقلامی همچون برنج، روغن، ماکارونی، رب گوجه فرنگی و حبوبات تهیه شده که در بین ایتام توزیع می شود.


هادیان پور اضافه کرد: البته در اجرای این طرح کمک مومنانه قصد داریم نه تنها به نیازمندان روستای چاهدشت بلکه به نیازمندان مناطق محروم و دور افتاده رودبار جنوب نیز کمک کنیم و ان شاءالله با حمایت خیرین و مردم مومن تا پایان این ماه پر برکت ادامه دارد.


مدیر کانون فرهنگی هنری فاطمیه چاهدشت رودبار جنوب عنوان کرد: یکی دیگر از برنامه های ویژه ماه مبارک رمضان، طرح جزء خوانی قرآن کریم است که روزانه با حضور بچه های مسجد با رعایت کامل نکات بهداشتی و فاصله اجتماعی برگزار می شود.


وی ابراز کرد: در راستای اجرای طرح شنبه های کتاب و با هدف ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی، کتاب زندگی نامه شهید ابراهیم هادی به نوجوانان و جوانان معرفی شد.


هادیان پور در خاتمه یادآور شد: یکی دیگر از برنامه های ماه مبارک رمضان، تجلیل از فعالان قرآنی است که در این ماه مبارک در قالب طرح سه شنبه های تکریم اجرا شد.

پایان پیام/586

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بیوگرافی جدید آنا د آرماس؛ از آواز عشق تا سک س+ تصاویر داغ