شیائومی درحال آماده شدن برای معرفی گوشی با سنسور دوربین 200 مگاپیکسلی


شیائومی درحال آماده شدن برای معرفی گوشی با سنسور دوربین 200 مگاپیکسلی

گجت نیوز شرکت شیائومی در تلاش است تا گوشی‌های پرچمدار خود را به سنسور دوربین های بسیار قدرتمندی همچون سنسور های 200 مگاپیکسلی مجهز کند. اخبار و شایعات زیادی در مورد شرکت چینی شیائومی به میان آمده است که نشان دهنده تمرکز این شرکت بر روی تولید گوشی های پرچمدار خود با دوربین های بسیار ویژه است.... نوشته شیائومی درحال آماده شدن برای معرفی گوشی با...

شرکت شیائومی در تلاش است تا گوشی‌های پرچمدار خود را به سنسور دوربین های بسیار قدرتمندی همچون سنسور های ۲۰۰ مگاپیکسلی مجهز کند.

اخبار و شایعات زیادی در مورد شرکت چینی شیائومی به میان آمده است که نشان دهنده تمرکز این شرکت بر روی تولید گوشی های پرچمدار خود با دوربین های بسیار ویژه است. گویا این شرکت در حال آماده سازی گوشی پرچمدار جدید خود با دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی است.

طبق گزارش اتاق گفتگوی دیجیتال، شیائومی در حال کار بر روی یک گوشی هوشمند با سنسور دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی است که می‌تواند به عنوان قوی‌ترین دوربین در بین گوشی‌های موجود در بازار شناخته شود و این در حالی است که قوی‌ترین سنسور دوربین در بازار ۱۰۸ مگاپیکسل است.

اکنون اطلاعات زیادی در مورد این گوشی موجود نیست، اما این سنسور قرار است توسط شرکت سامسونگ تولید شود و انتظار می‌رود تعداد پیکسل های آن برابر ۰.۶۴um باشد که نسبت به مدل ISOCELL GN2 که تعداد پیکسل آن ۱.۴μm بسیار پیشرفته‌تر است.

اخیرا، IceUniverse یکی از افراد سرشناس در حوزه دیجیتال، اطلاعاتی فاش کرده است که سامسونگ، در تلاش است یک حسگر ابتکاری جدید، تحت عنوان ISOCELL را که دارای سنسور ۲۰۰ مگاپیکسلی است را تولید کند.

سامسونگ در گذشته اعلام کرده بود که در حال کار بر روی یک سنسور ۲۰۰ مگایکسلی جدید است که قرار است در Galaxy S22 یا حتی گوشی تاشوی جدید این شرکت نصب گردد و جای سنسور ۱۰۸ مگاپیکسلی نصب شده بر روی Galaxy S21 Ultra را بگیرد. البته این تنها خبر شرکت سامسونگ نیست و این کمپانی قبلا نیز در مورد بررسی و تولید سنسورهای ۶۰۰ مگاپیکسلی برای تلفن های هوشمند خود صحبت کرده بود، اما تجاری شدن این فناوری ممکن است، چندین سال زمان ببرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


سرنوشت تاسفبار بازیگر خردسال فیلم باشو غریبه کوچک بعد 40 سال+ بیوگرافی و عکس های باورنک...