توزیع 820 بسته کمک معیشتی بین نیازمندان شهرستان اهر


توزیع 820 بسته کمک معیشتی بین نیازمندان شهرستان اهر

امام جمعه شهرستان اهر با اشاره به توزیع 820 بسته کمک معیشتی بین نیازمندان این شهرستان، گفت: در این ماه مبارک که همه ما در اطاعت و عبادت خداوندیم دستگیری از یتیمان، مستمندان و افراد آسیب دیده از کرونا بسیار ارزشمند بوده و انجام اینگونه احسان و کمک نوعی جهاد در راه خدا است.

حجت الاسلام جواد حاحی زاده در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: خوشبختانه مردم فهیم و آگاه شهرستان اهر همیشه برای یاری رساندن به مستمندان و محرومان در تمام صحنه‌ها حضور داشته و با کمک‌های مالی و غیر مالی خود باعث دلگرمی و نشاط بین نیازمندان و محرومان و همچنین ایجاد امنیت و آسایش در جامعه شده‌اند.

وی افزود: این رزمایش‌ها و کمک‌های مومنانه در راستای اطاعت از دستورات مقام معظم رهبری درکمک رسانی به نیازمندان بوده و همچنان نیز با قدرت و قوت ادامه خواهد داشت و در این خصوص نیز باید از فرماندار، فرمانده سپاه ناحیه اهر، خیرین و سایر روسای ادارات که در تهیه و توزیع این گونه کمک ها و رزمایش ها از ابتدای شیوع بیماری منحوس کرونا تا کنون تلاش کرده اند تقدیرو تشکر نماییم.

وی همچنین در ادامه ضمن گرامیداشت هفته سلامت گفت: در این روزهای سخت کرونایی که کادر درمانی همیشه در تیررس این بیماری هستند و شبانه روز در کمک رسانی به آسیب دیدگان تلاش می‌کنند تشکر کرده و از بسیجیان نیز که در کنار کادر درمانی در اجرای طرح حاج قاسم سلیمانی و غربالگری دوشادوش کادر درمان تلاش می کنند، قدردانی می کنیم.

توزیع 820 بسته کمک معیشتی بین نیازمندان شهرستان اهرهمچنین فرمانده سپاه ناحیه اهر نیز در حاشیه این مراسم در گفت‌وگو با ایسنا، خاطرنشان کرد: در راستای ادامه اجرای رزمایش مواسات و کمک های مومنانه به مناسبت ماه مبارک رمضان و در آستانه ولادت با سعادت کریم اهل بیت حضرت امام حسن مجتبی (ع) تعداد ۸۲۰ بسته معیشتی توسط پایگاه های مقاومت مساجد و محلات در بین افراد آسیب دیده از کرونا و محرومین این شهرستان با رعایت کرامت و عزت نفس تمامی همشهریان تهیه و توزیع شد.

سرهنگ پاسدار موسی صفی افزود: این مرحله از رزمایش مواسات و کمک های مومنانه، مرحله آخر نبوده و همچنان این نهضت تا ریشه کنی کامل بیماری کرونا در شهرستان اهر ادامه خواهد داشت و در عید غدیر و لیالی قدر نیز این کمک ها و خدمت رسانی به مردم ادانه خواهد داشت.

وی در ادامه با تبریک فرا رسیدن هفته عقیدتی سیاسی و روز معلم گفت: از برنامه های مهم سپاه ناحیه اهر در بزرگداشت هرچه باشکوه تر هفته عقیدتی سیاسی را تجلیل از مربیان و هادیان عقیدتی سیاسی در ناحیه مقاومتی و فضای باز با رعایت پروتکل های بهداشتی، تجلیل از تمام مربیان عقیدتی سیاسی در سطح پایگاه ها و حوزه ها ی مقاومت از طریق تعلیم و تربیتی سپاه و… عنوان کرد.

سرهنگ پاسدار صفی در پایان با گرامیداشت یاد شهدا و خصوصا شهید مرتضی مطهری افزود: یاد و نام تمامی شهدای معلم، تربیتی وعقیدتی سیاسی که در جهت تعلیم و تربیت اخلاق اسلامی در بین سپاه، بسیج و آحاد مردم تلاش و کوشش کرده اند و اینک در کنار ما نسیتند را گرامی می داریم.

گفتنی است؛ در این دوره از رزمایش مواسات و کمک های مومنانه، ۸۲۰ بسته معیشتی شامل( برنج، روغن نباتی، کنسرو لوبیا، تن ماهی، ماسک، ماکارونی و...) به ارزش هر بسته ۳۰۰ هزار تومان توسط سپاه ناحیه اهر و خیرین تهیه و بین نیازمندان این شهرستان توزیع شد.

انتهای پیام


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

به اندازه کل درختان سطح شهر تبریز درخت می‌کاریم