انجام معاملات بورسی با ایزی تریدر


انجام معاملات بورسی با ایزی تریدر

ایزی تریدر در مقایسه با نرم افزارهای مشابه موبایلی مفیدتر و به روزتر بوده و از آنجایی که این نرم افزار بومی سازی شده، لذا استانداردهای یک نرم افزار مالی بین المللی در آن رعایت شده است.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام چارت ایران، برای این که تجارت آسانی را تجربه کنید باید از ایزی تریدر استفاده کنید. ایزی تریدر یکی از انواع نرم افزارهایی است که کارگزاری مفید جهت ارائه خدمات بورسی خود در اختیار مشتریان قرار داده و از جمله نکاتی که این نرم افزار محاسباتی و معاملاتی دارد، آن است که قابلیت استفاده در موبایل در آن وجود دارد. برای ورود به این سامانه و نرم افزار بورسی باید کد بورسی دریافت نمود و از طریق کارگزاری مفید سهامدار شد. همانطور که از نام این نرم افزار محاسباتی مشخص است، کارها با آن آسان شده است.

ایزی تریدر در مقایسه با نرم افزارهای مشابه موبایلی مفیدتر و به روزتر بوده و از آنجایی که این نرم افزار بومی سازی شده، لذا استانداردهای یک نرم افزار مالی بین المللی در آن رعایت شده است. کارگزاری مفید از روش های مختلف با مشتریان در ارتباط است و آنها را با بورس مرتبط می سازد. مفید آنلاین، ایزی تریدر، آنلاین پلاس و بسیاری از نرم افزارها و سایتهای متنوعی که این ارتباط را ایجاد می نمایند. کارگزاری مفید دارای قدمتی بیش از تمام کارگزاری بوده و در میان ۱۰۸ کارگزاری فعال در کشور رتبه نخست را طی سال های قبل کسب کرده است.

انجام معاملات بورسی با ایزی تریدر

ایزی تریدر انجام معاملات بورسی

با داشتن نام کاربری و رمز ورود می توان وارد سامانه و نرم افزار ایزی تریدر شد و از امکانات آن استفاده کرد. با ورود به این نرم افزار می توانید نمادهای معاملاتی را مشاهده نمایید و تمام اطلاعات تغییرات قیمت به صورت آنلاین را در آن مشاهده کنید. به این واسطه می توانید به کارگزاری اعلام سفارش دهید و خرید و فروش سهام انجام دهید. روزهای آتی خود را پیش بینی کنید و پرتفوی خود را تغییر دهید.

در نتیجه به مکان و زمان محدود نمی شوید. در هر جا و در هر زمانی می توانید با ایزی تریدر تجارت آسانی را در بورس تجربه کنید. حتی با استفاده از این نرم افزار لزومی ندارد که معاملات خود رصد نمایید. فقط علاقه های خود را سفارش دهید تا کارگزاری برتر از طریق این سفارش نرم افزاری معامله را انجام دهد و سهام و پرتفوی شما را ارتقاء بخشد.

از سوی دیگر ایزی تریدر برای پشتیبانی کارگزاری نیز دارای اهمیت است زیرا رصد اطلاعات معاملات روزانه و طول زمان باعث می شود که کارگزاری بتواند مشتریان خود را به نحو مطلوبی رصد و دسته بندی نماید. گروه بندی مشتریان کارا است و این به معنای آن است که مشتریانی که توان مالی مطلوب تری دارند، سهام های بیشتر و برتر و مشتریان ضعیف تر به سمت سهام های بهتر هدایت شوند. این مطلب سودآوری را بالا خواهد برد.

انجام معاملات بورسی با ایزی تریدر

یکی از شاخصه های کارگزاری مطلوب به نوع ارتباط و روش های ارتباط با مشتری باز می گردد. مشتریان اگر بتوانند با سهولت بیشتری با کارگزاری خود همراه بوده و ارتباط بگیرند، اطمینان خاطر بالاتری خواهند داشت و در پرداخت وجه خود به کارگزاری از آرامش بیشتری برخوردارند.

کارگزاری مفید از کارشناسان و برنامه نویسان مجرب به منظور تولید و ایجاد ایزی تریدر استفاده نموده است.

یکی از به روزترین امکانات ایزی تریدر، امکان چت آنلاین است که در آن سهامداران می توانند مشکلات خود را برطرف نمایند. کارشناسان پاسخگو در این قسمت، سوالات را پاسخ خواهند داد.

و نکته آخر آن که در ایزی تریدر برای تجارت راحت تر امکانات سخت افزاری و کلیدهای میانبری در نظر گرفته شده است که بدون ورود به گزینه های خاص می توان هر نوع معامله و سفارشی را طرح ریزی کرد. این همان تجارت آسان است. با ما در مقالات بعد و آشنایی بیشتر با امکانات کارگزاری مفید همراه باشید.

با استفاده از ایزی تریدر می توان عمق بازار را رصد کرد. سریع تصمیم گرفت. ترکیب حقیقی و حقوقی بودن اشخاص در بازار بورس برای سهام را مشخص می نماید و از این طریق می توان بسیار مناسب تصمیم گرفت.

امکانات

معامله سریع و آسان در بازار بورس، فرابورس و بورس کالا

تمام سفارش‌های خرید و فروش خود را به سرعت ثبت، حذف یا ویرایش کنید

تابلوی نماد:

در هر لحظه تمامی اطلاعات هر نماد مانند قیمت آخرین معامله، قیمت پایانی، حجم معاملات، میزان خرید و فروش افراد حقیقی و حقوقی و سایر اطلاعات کاربردی را رصد کنید

ایزی‌چارت:

به تمامی ابزارهای مورد نیاز برای تحلیل تکنیکال در هر زمان و بر روی گوشی همراه‌تان دسترسی داشته باشید

دیده‌بان:

با اضافه کردن سهم‌های مورد علاقه خود به دیده‌بان، روند و تغییرات قیمت آنها را زیر نظر داشته باشید

پرتفوی و پرتفوی لحظه‌ای:

در هر لحظه میزان دارایی خود را مشاهده و از میزان بازدهی هر سهم خود مطلع شوید

پیام‌های بازار:

با دریافت سریع تمامی پیام‌های ناظر و پیام‌های سهم خود همواره در جریان اتفاقات مهم بازار باشید

پیش‌نویس سفارش‌ها:

سفارش‌های خود را در حالت پیش‌نویس قرار داده و همه آن‌ها را در زمان مناسب، به صورت همزمان و با سرعت به هسته معاملات ارسال کنید

حتی اگر هنوز عضو کارگزاری مفید نشده‌اید، می‌توانید با نصب و ورود به ایزی تریدر از بسیاری از امکانات آن مانند نمای بازار، تابلو معاملات و ایزی‌چارت استفاده کنید و هر زمان که تمایل داشتید، به آسانی و از طریق ایزی‌ تریدر اقدام به افتتاح حساب در کارگزاری مفید کرده و از طریق این اپلیکیشن شروع به سرمایه‌گذاری در بورس کنید.

انتهای رپرتاژ آگهی

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دکتر سمیرا آل سعیدی کیست؟