اجرای طرح شهید سلیمانی دستاوردهای مثبتی در جوانرود داشته است


اجرای طرح شهید سلیمانی دستاوردهای مثبتی در جوانرود داشته است

کرمانشاه - ایرنا - فرماندار جوانرود با بیان دستاوردهای مثبت طرح شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: اجرای این طرح در زمینه‌های نظارت، غربالگری، کمک معیشت دستاوردهای مثبت داشته است.

به گزارش ایرنا، رستگار یوسفی روز چهارشنبه در جلسه طرح شهید حاج قاسم سلیمانی به آغاز طرح تزریق واکسن کرونا در شهرستان اشاره کرد و افزود: با توجه به اهمیت طرح تزریق واکسن کرونا، سهمیه به سالمندان و افرادی که بیماری زمینه‌ای دارند اختصاص یافته که همه باید تلاش کنند روند واکسیناسیون این افراد هر چه سریعتر و به سهولت انجام گیرد.

وی اظهار داشت: شفافیت و اطلاع رسانی در این طرح برای عموم مردم باید در اولویت بهداشت و درمان باشد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان جوانرود نیز با تقدیر از فرماندار و سپاه ناحیه شهرستان گفت: جوانرود از شهرستان های برتر در زمینه اجرای طرح شهید سلیمانی است و موفقیت های خوبی برای کاهش آمار مبتلایان بدست آورد.

دکتر مولود حسینی به آمار مبتلایان به ویروس کرونا در جوانرود اشاره کرد و افزود: از اول سالجاری تاکنون تست کرونای ۱۰۵ نفر دراین شهرستان مثبت شده و از این تعداد ۴۵ نفر در بیمارستان بستری شدند.

وی یادآور شد: در حال حاضر نیز ۱۵ نفر در بیمارستان حضرت رسول (ص) بستری که برخی از آنان اهل روانسر هستند.

جانشین سپاه ناحیه جوانرود هم با تقدیر از فرماندار و مجموعه ادرات و نهادها در راستای طرح شهیدحاج قاسم سلیمانی گفت: از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون ۱۰ هرا بسته معیشتی بین افراد نیازمند آسیب دیده از کرونا توزیع شده است.

سرهنگ شهرام عزیزی افزود: ارزش هربسته معیشتی بین ۳۰۰ تا ۴۰۰ هزار تومان بود که هزینه بخشی از آن توسط خیرین و ادارات و نهادها و بخش دیگری نیز توسط سپاه استان کرمانشاه تامین شده است.

شهرستان جوانرود با بیش از ۷۵ هزار نفر جمعیت در ۸۶ کیلومتری شمال غرب کرمانشاه واقع شده است.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال و طالع بینی 21 اردیبهشت + فیلم