مقصد بعدی سردار آزمون مشخص شد


مقصد بعدی سردار آزمون مشخص شد

باشگاه زنیت که به احتمال قوی در فصل جاری لیگ برتر روسیه هم به عنوان قهرمانی دست پیدا خواهد کرد در تلاش برای تمدید قرارداد سردار آزمون مهاجم ایرانی اش است. نوشته مقصد بعدی سردار آزمون مشخص شد اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

مقصد بعدی سردار آزمون مشخص شد

سایت فوتبال روسیه؛ قرارداد سردار آزمون تمدید می شود
نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال.کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ | ۱۴:۳۱
مقصد بعدی سردار آزمون مشخص شد

باشگاه زنیت که به احتمال قوی در فصل جاری لیگ برتر روسیه هم به عنوان قهرمانی دست پیدا خواهد کرد در تلاش برای تمدید قرارداد سردار آزمون مهاجم ایرانی اش است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

سایت فوتبال روسیه بر خلاف سایت اسپورت پرده از تلاش های زنیت برای تمدید قرارداد سردار آزمون برداشته است در حالی که سایت اسپورت روسیه پیش تر گزارش داده بود زنیت تلاش های خود را برای فروش مهاجم ایرانی اش آغاز کرده و این اتفاق در تعطیلات تابستانی رخ خواهد داد، به این دلیل که این آخرین فرصت برای باشگاه زنیت به منظور فروش سردار آزمون است. سردار آزمون یک فصل دیگر با زنیت قرارداد دارد و در صورتی که فصل آینده هم در زنیت بازی کند و به عبارت ساده تر جابجا نشود بازیکن آزاد شود و در ادامه حضورش در یک تیم جدید آورده ای برای زنیت نخواهد داشت در حالی زنیت برای خرید سردار از روبین ۱۲ میلیون یورو هزینه کرده است.

سایت فوتبال روسیه برای اثبات این خبر دلیل قانع کننده ای آورده است. در بخشی از این خبر می خوانیم:

« جدایی سردار آزمون می‌تواند برای زنیت سودآور و حتی خطرناک باشد. فروش حداقل ۲۰ میلیون یورویی این مهاجم موفقیت بزرگی است اما خرید بازیکن مشابهی با این پول برای زنیت در اروپا غیرممکن خواهد بود. شاید بهترین کار در چنین شرایطی این باشد که زنیت سردار آزمون را به ماندن و امضای قرارداد جدیدی ترغیب کند.»

نکته ای جالب توجه دیگر که سایت فوتبال روسیه بدان اشاره کرده آرتم زیوبا همبازی سردار آزمون که ۱۴ گل زده و در تعقیب این مهاجم ایرانی است ۳۳ ساله است و بدون شک با فروش سردار آزمون او به تنهایی قادر به برآورده کردن همه ی انتظارات کادر فنی زنیت نخواهد بود و در صورت فروش سردار آزمون باشگاه زنیت باید همان پولی که برای فروش این بازیکن به دست می آورد برای خرید بازیکنی در سطح سردار آزمون هزینه کند در صورتی که این یک ریسک است و ممکن است مهاجم جدید به زوج خوبی با زیوبا تبدیل نشود.

سایت فوتبال روسیه در بخشی از گزارش خود در مورد آخرین وضعیت سردار آزمون این چنین آورده است:

«سردار آزمون با داشتن پیشنهادهای متعددی از تیم‌های اروپایی بر سر دوراهی است و تابستان سال جاری بهترین زمان برای انتقالش محسوب می‌شود. قرارداد آزمون با زنیت تا سال ۲۰۲۲ معتبر است و همین موضوع او را به گزینه جالب تیم‌‌های اروپایی برای خرید با قیمت مناسبی تبدیل می‌کند. والنسیا، رم، ناپولی، آتالانتا و آرسنال تیم‌هایی هستند که برای جذب سردار آزمون ابراز تمایل کرده‌اند. او و جیوبا سهم بزرگی در موفقیت‌های چند سال اخیر زنیت داشته‌اند. جیوبا تابستان ۳۳ ساله می‌شود و برای لیگ قهرمانان اروپا نیاز به زمان زیادی برای بهبودی شرایطش خواهد داشت و در صورت جدایی آزمون مشکل خط حمله زنیت اجتناب‌ناپذیر خواهد بود.»




تست شخصیت شناسی/ در این تصویر چه می بینید؟