بررسی اولیه گلکسی بوک پرو 360 سامسونگ ؛ لپ تاپی از جنس آینده


بررسی اولیه گلکسی بوک پرو 360 سامسونگ ؛ لپ تاپی از جنس آینده

گجت نیوز در این مقاله به بررسی اولیه گلکسی بوک پرو 360 سامسونگ – Samsung Galaxy Book Pro 360 به عنوان قدرتمندترین دستگاه گلکسی، با امکاناتی متفاوت نسبت به هر لپ تاپ دیگری در بازار خواهیم پرداخت. گلکسی بوک پرو 360 یکی از لپ تاپ‌های جدید کمپانی سامسونگ است که روز گذشته رسماً رونمایی شد. غول کره‌ای... نوشته بررسی اولیه گلکسی بوک پرو 360 سامسونگ ؛...

در این مقاله به بررسی اولیه گلکسی بوک پرو ۳۶۰ سامسونگ – Samsung Galaxy Book Pro 360 به عنوان قدرتمندترین دستگاه گلکسی، با امکاناتی متفاوت نسبت به هر لپ تاپ دیگری در بازار خواهیم پرداخت.

گلکسی بوک پرو ۳۶۰ یکی از لپ تاپ‌های جدید کمپانی سامسونگ است که روز گذشته رسماً رونمایی شد. غول کره‌ای همگام ساخت این نوت بوک رویکرد کاملاً متفاوتی را در پیش گرفته است. سامسونگ می‌خواهد لپ تاپ‌هایی را طراحی کند که در درجه‌ی اول مورد علاقه کاربران موبایل باشد و بتوانند از همان سطح راحتی گوشی‌های هوشمند خود برخوردار باشند.

بیشتر بخوانید:

لپ تاپ هیبریدی سامسونگ گلکسی بوک پرو ۳۶۰ معرفی شد؛ باریک مانند یک موبایل

چنین دستگاهی باید خیلی باریک باشد و ضخامت کمی داشته باشد، وزن کمی داشته باشد، توانمند بوده و امکانات متنوعی را ارائه کند. همه این‌ها را می‌توانید در گلکسی بوک پرو ۳۶۰ سامسونگ بیابید.

بررسی اولیه گلکسی بوک پرو ۳۶۰ سامسونگ

طراحی

این لپ تاپ زیبا است. این ساده‌ترین و بهترین توصیفی است که می‌توانیم از Galaxy Book Pro 360 داشته باشیم. به وضوح می‌توان دید که طراحی صنعتی سامسونگ طی سالیان اخیر تغییرات گسترده‌ای داشته است و اوج آن را می‌توان در لپ تاپ جدید این شرکت دید.

بررسی اولیه گلکسی بوک پرو 360 سامسونگ ؛ لپ تاپی از جنس آینده

بررسی اولیه گلکسی بوک پرو 360 سامسونگ ؛ لپ تاپی از جنس آینده

آلومینیوم سری ۶۰۰ که بر ای ساخت این لپ تاپ استفاده شده نه تنها استحکام بالای آن را تضمین می‌کند، بلکه باعث شده با دیدن این دستگاه احساس خیلی خوبی به شما دست بدهد. هر گوشه و لبه‌ این لپ تاپ هدفمند و با ظرافت خاصی ساخته شده است. همه این‌ها کنار هم باعث شده‌اند گلکسی بوک جدید سامسونگ جذاب به نظر برسد. لولای آن به آسانی نخواهد شکست، کلیدهای روی کیبورد آن هم به راحتی شل و بی‌دوام نخواهند شد. به هیچ عنوان رسیدن به این درجه از مهندسی برای سامسونگ آسان نبوده است.

لولای خاص این لپ تاپ اجازه می‌دهد بتوانید از دستگاه به عنوان یک تبلت نیز استفاده کنید. این عملکرد دوگانه باعث می‌شود گلکسی بوک پرو ۳۶۰ سامسونگ برای تجربه یک آخر هفته خوب در باغ خانوادگی و تماشای فیلم کنار دوستان یا استفاده از لپ تاپ برای مسیرهای طولانی در سفرهای هوایی بسیار مفید باشد.

نمایشگر

گلکسی بوک جدید سامسونگ در دو نسخه ۱۳.۳ و ۱۵.۶ اینچی عرضه خواهد شد که ما در اینجا نسخه بزرگ‌تر را بررسی کرده‌ایم. این لپ تاپ از یک نمایشگر Super AMOLED برخوردار است. سامسونگ از بهترین پنل‌های اولد در محصولاتش استفاده می‌کند. کیفیت نمایشگر این لپ تاپ دقیقاً مثل تلویزیون‌های سامسونگ است. پنل اولد روی این لپ تاپ استثنایی است و می‌تواند رنگ‌های زنده، زاویه دید عالی و روشنایی مناسب را ارائه کند.

حداکثر وضوح این نمایشگر فول اچ دی (۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل)‌ است. این رزولوشن می‌توانست بهتر هم باشد؛ چون اگر از گوشی‌های هوشمند پرچمدار سامسونگ با یک نمایشگر اولد رزولوشن بالا استفاده می‌کنید، متوجه رزولوشن پایین‌تر صفحه نمایش این لپ تاپ خواهید شد. با تمام این تفاسیر، همچنان یکی از بهترین نمایشگر لپ تاپ‌های تجاری محسوب می‌شود.

قلم S Pen

سامسونگ همراه این لپ تاپ هیبریدی از یک قلم S Pen ارتقاء یافته نیز رونمایی کرده است. ضخامت این قلم کمی بیشتر شده تا بتواند تجربه نوشتن شبیه‌تری به دنیای واقعی را ارائه کند. اپلیکیشن‌های نقاشی و طراحی مخصوص قلم مثل Clip Studio Paint و PENUP نیز به صورت پیش‌فرض با این قلم هوشمند همراه هستند.

اگر تاکنون از قلم S Pen روی گوشی‌های گلکسی سامسونگ استفاده کرده باشید، عملکرد مشابهی با آن را روی گلکسی بوک پرو ۳۶۰ تجربه خواهید کرد. این قلم همانطور که انتظارش را دارید کار می‌کند. شما می‌توانید از آن برای نوشتن، کشیدن یا ویرایش تصاویر در لپ تاپ خود استفاده کنید. البته شاید کمی کار با یک قلم هوشمند روی یک نمایشگر بزرگ ۱۵.۶ اینچی منطقی به نظر نرسد؛ بنابراین شاید مدل ۱۳.۳ اینچی گزینه بهتری برای این هدف باشد.

عملکرد

لپ تاپ هیبریدی Galaxy Book Pro 360 به آخرین فناوری‌های سخت افزاری دنیای کامپیوتری در زیر قاب خود تجهیز شده است که شامل پردازنده‌های نسل یازدهمی Intel Core و تا حداکثر ۳۲ گیگابایت رم است. ما فرصت نکردیم مدت زیادی را با این لپ تاپ سر کنیم، اما بررسی اولیه گلکسی بوک پرو ۳۶۰ سامسونگ امیدوارکننده به نظر می‌رسد.

به نظر می‌رسد با انجام وظایف عادی، این لپ تاپ بتواند عمر باتری کافی را برای استفاده در یک روز کامل فراهم کند. و ما از این رفتار سامسونگ خوشحالیم که با وجود مشخصات باریک و سبک، پورت‌های لازم را از روی بدنه‌ی آن حذف نکرده و به دنبال مینیمالیسم غیرواقعی نبوده است.

بررسی اولیه گلکسی بوک پرو 360 سامسونگ ؛ لپ تاپی از جنس آینده

بررسی اولیه گلکسی بوک پرو 360 سامسونگ ؛ لپ تاپی از جنس آینده

روی این دستگاه پورت‌های متنوعی شامل تاندربولت، USB تایپ C، پورت USB 3.2، یک جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون/میکروفون و یک اسلات کارت حافظه microSD حضور دارد. برای کاربرانی که نمی‌خواهند آداپتور شارژ را با خود به این‌طرف و آن‌طرف ببرند، Galaxy Book Pro 360 یک انتخاب فوق‌العاده است. قابلیت‌های موبایلی زیادی را سامسونگ در این لپ تاپ به کار برده که هنوز آن‌ها را آزمایش نکردیم. به زودی بررسی کامل‌تری از این لپ تاپ هیبریدی استثنایی را در اختیار شما کاربران محترم گجت نیوز خواهیم گذاشت.

جمع‌بندی

سامسونگ فقط با هدف عرضه یک لپ تاپ جدید معمولی، گلکسی بوک جدید را تولید نکرده است. یک هدف خاصی پشت این قضیه بوده است. این هدف در نوع ساخت و قابلیت‌هایی که برای گلکسی بوک پرو ۳۶۰ توسعه پیدا کرده، مشهود است.

سامسونگ اکنون به لپ تاپ هم مثل گوشی‌های هوشمند گلکسی به عنوان بخش جدایی نا‌پذیری از اکوسیستم گلکسی نگاه می‌کند. جای تعجبی نیست که پیش از رونمایی از این محصول با لقب «قدرتمندترین گلکسی» نام برده بود. غول کره‌ای با این لپ تاپ می‌خواهد تجربیاتی مشابه گوشی‌های هوشمند گلکسی را در اختیار کاربرانش قرار دهد.

بررسی اولیه گلکسی بوک پرو ۳۶۰ می‌توانیم بگوییم که سامسونگ به آنچه می‌خواسته رسیده است. در ساختار این لپ تاپ، DNA لپ تاپ‌های معمولی وجود ندارد. آن محصول متفاوتی به نظر می‌رسد و دقیقاً همین مسئله باعث جذابیت آن خواهد بود.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


مشخصات گوگل پیکسل 8 بر شایعات مهر تایید کوبید/ عکس