برگزیدگان دومین مهرواره طنز خلیج فارس معرفی شدند+اسامی


برگزیدگان دومین مهرواره طنز خلیج فارس معرفی شدند+اسامی

کودکان، نوجوانان و اعضای ارشد 7 تا 22 سال برگزیدگان دومین مهرواره منطقه‌ای ادبی طنز خلیج فارس به صورت مجازی از سوی کانون پرورش فکری... ادامه مطلب نوشته برگزیدگان دومین مهرواره طنز خلیج فارس معرفی شدند+اسامی اولین بار در پایگاه خبری شیرین طنز. پدیدار شد.

کودکان، نوجوانان و اعضای ارشد ۷ تا ۲۲ سال برگزیدگان دومین مهرواره منطقه‌ای ادبی طنز خلیج فارس به صورت مجازی از سوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان هرمزگان معرفی شدند.

به گزارش شیرین طنز، به نقل از ایرنا، در این دوره از مهرواره منطقه‌ای ادبی طنز خلیج فارس که چهارشنبه شب به کار خود پایان داد، در بخش داستان “مریم بلالی قشمی” با اثر کتابخوان و “محمد سعید سرودی” با خانواده کرمی هر دو از جزیره قشم انتخاب شدند.

در این بخش داوران “طاها طالبی” را با اثر سگ های مهربان از شهرستان بستک و “مهدیار رنجبری” با اثر دایناسور بی دندان از جزیره هرمز معرفی کردند.

“کیمیا قائدی” با اثر حیوان خانه از کانون پرورش فکری گلشهر بندرعباس و “شادن عبدی” با اثر “بوسازها” از زاهدان (سیستان و بلوچستان) دیگر برگزیدگان بخش نونهال این دوره از مهرواره طنز خلیج فارس بودند.

کلیه میلیاردی

در بخش نونگاه داوران این مهرواره “سمانه اکبرپور با “اثر ننگ یا افتخار؟”، “بیتا بهزادی” با اثر “کلیه میلیاردی” هردو از کانون پرورش فکری گلشهر بندرعباس، “آتنافخاری” با اثر “هر کی شب نخوابه!” از جزیره هرمز انتخاب کردند.

در بخش نوجوان نیز “مریم منصوری” با اثر “ماسک کرمونی” از استان کرمان، “انیس موحدی” با اثر کبری۱۱۰ ” از کانون پرورش فکری زیباشهر(بندرعباس)، مریم السادات خاکساری با اثر “یک محله عزادار” از بشرویه(خراسان جنوبی) معرفی و انتخاب شدند.

در بخش اعضای ارشد نیز “زهرا قیومی زاده” با “اثرمادرم شاعر است” از ابرکوه (یزد)، هدیه شفیعی با “اثر انتخابات یا انتصابات؟” از کانون گلشهربندرعباس، “احسانه بیگی” با اثر “آیینه هم آیینه های قدیم” از یزد معرفی شدند.

داوران بخش شعر طنز “مناسرودی ” را با “کله پاچه”، “مبینا عباسی” با اثر وسوسه، “سحر رهنما” با “هندزفری” هرسه از جزیره قشم به عنوان برگزیدگان این بخش معرفی کردند.

برگزیدگان دومین مهرواره طنز خلیج فارس معرفی شدند+اسامی

نرخ طلا

داوران در این بخش، همچنین “یاسمن امینی” با اثر بوی او” از شهر بابک(کرمان)، “یاسمن عزیزی” با “اس ام اس” از یزد، “مهلا خدابخش” با اثر “نرخ طلا” از شهر بابک(کرمان) به عنوان برگزیدگان نوجوان دومین مهرواره طنز خلیج فارس معرفی کردند.

در این دوره همچنین “شهاب الدین انوری” با اثر “چای نبات” از استان یزد، “الهه ملاشاهی” با اثر “کنکور عشق” از شهرزابل (سیستان و بلوچستان)، “فاطمه خسروی محمدسلطان” با اثر”تحول” از استان (خراسان جنوبی) به عنوان اعضای ارشد کانون های پرورش فکری استان ها انتخاب شدند.

داوران این دوره در بخش “نثر” نیز “فهیمه فرهادی” را با اثر “بلندگوی مجازی” از بشرویه (خراسان جنوبی)، “زلیخا گورانی” با اثر “بازشدن مدرسه ها” و شنهاز احمدی با “باغ وحش” هردو از جزیره قشم برگزیدگان این مهرواره معرفی شدند.

هدف از برگزاری این مهرواره

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان هرمزگان در بخشی از این آیین، هدف از برگزاری این مهرواره را آشنایی کودکان و نوجوانان با گونه ادبی طنز، ایجاد شادابی و نشاط در کارگاه ها و انجمن های ادبی، پرورش تفکر انتقادی و توجه به دنیای پیرامون عنوان کرد.

پروین پشتکوهی افزود: در این مهرواره ادبی، کودکان و نوجوانان و همچنین اعضای گروه سنی ارشد استان‌های یزد، خراسان جنوبی، کرمان، سیستان و بلوچستان و هرمزگان ۱۶۲ اثر را به دبیرخانه مهرواره ارسال کردند.

دومین مهرواره منطقه‌ای ادبی طنز خلیج فارس به میزبانی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان هرمزگان در ۲ بخش استانی و منطقه ای برگزار شد.

داوری این دوره را “عبدالحمید انصاری نسب”، طاهره مسافری، احمد اکبرپور، طاهره ایبد، حسین تولایی، راشد انصاری از نویسندگان و شاعران در بخش های داستان و شعر در بخش کودک و نوجوان برعهده داشتند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سرگرمی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا