تمدید 14 فقره گواهی نامه تایید صلاحیت آزمایشگاه همکار در اردبیل 


تمدید 14 فقره گواهی نامه تایید صلاحیت آزمایشگاه همکار در اردبیل 

مدیرکل استاندارد استان اردبیل در تشریح عملکرد یکساله این اداره کل در حوزه تایید صلاحیت آزمایشگاه های همکار استانی بر اساس روش اجرایی مربوط گفت در سال 1399، تعداد 14 فقره گواهی نامه تائید صلاحیت، تمدید شده است.

هاشم علایی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: آزمایشگاهی که صلاحیت علمی و فنی آن در زمینه آزمون فرآورده ها (ارزیابی انطباق)، به تایید کمیته فنی می رسد، بر اساس استانداردهای ملی مزبور به عنوان آزمایشگاه همکار به ارائه خدمات آزمایشگاهی تحت نظارت اداره کل می پردازد.


مدیرکل استاندارد استان اردبیل گفت: اداره کل استاندارد در اجرای اصل 44 قانون اساسی و برون‎سپاری فعالیت‌های تصدی‌گری، تمدید صلاحیت آزمایشگاه‌ها وشرکت های بازرسی و نمونه برداری کالا را در دستور کار قرار داده است.


علایی با بیان اینکه در حال حاضر 26 آزمایشگاه همکار تائید صلاحیت شده در استان اردبیل وجود دارد،گفت: صنایع ساختمانی و معدنی، غذایی و کشاورزی، آزمون هیدرواستاتیک مخازن CNG خودروهای دوگانه سوز، صنایع سلولزی و پلیمری، کالیبراسیون، رنگ های صنعتی و ساختمانی، لوله های پلی اتیلن آب رسانی و اوزان و مقیاس‌ها از جمله زمینه های فعالیت این آزمایشگاه ها است که در مقاطع زمانی دو ساله تمدید اعتبار می‎شوند.


انتهای پیام


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

5 رشته جدید به رشته‌های دانشگاه محقق اردبیلی اضافه شد