چرا پپ گواردیولا نابغه است ؟


چرا پپ گواردیولا نابغه است ؟

آمار منچسترسیتی در این پنج سال زیر نظر پپ گواردیولا فوق العاده بوده است. نوشته چرا پپ گواردیولا نابغه است ؟ اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

چرا پپ گواردیولا نابغه است ؟

آمار باورنکردنی سیتی زیر نظر گواردیولا
نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال.کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ | ۱۴:۳۳
چرا پپ گواردیولا نابغه است ؟

آمار منچسترسیتی در این پنج سال زیر نظر پپ گواردیولا فوق العاده بوده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

سیتیزن ها بعد از فتح جام اتحادیه و برتری مهم در خانه پاری سن ژرمن در نیمه نهایی لیگ قهرمانان، حالا فاصله ای با فتح دوباره لیگ برتر نیز ندارد. سیتی در خانه پالاس با دو گل به برتری دست یافت و البته آمار گلزنی این تیم زیر نظر پپ گواردیولا خیره کننده تر از قبل شد.

گل فران تورس در جریان پیروزی ۲-۰ منچسترسیتی مقابل کریستال پالاس، هفتصدمین گلی بود که این تیم با در دوران حضور پپ گواردیولا به ثمر رسانده است. در واقع این آمار فوق العاده و باورنکردنی فقط در ۲۸۸ مسابقه حاصل شده که میانگین ۲.۴ گل در هر مسابقه را برای سیتیزن ها به ثبت رسانده است. جالب اینجاست از زمان حضور گواردیولا روی نیمکت سیتی، لیورپول در این بازه زمانی ۵۴۳، تاتنهام ۵۳۲، آرسنال ۵۲۲، چلسی ۵۱۵، منچستریونایتد ۵۱۲ و لسترسیتی ۳۷۱ گل وارد دروازه حریفان کرده اند.

برتری در خانه پالاس باعث شد سیتی در فاصله چهار هفته مانده به پایان لیگ برتر به ۸۰ امتیاز رسیده و تنها با کسب دو امتیاز دیگر از چهار مسابقه پایانی می تواند کسب سومین عنوان قهرمانی خود در چهار فصل اخیر زیر نظر پپ گواردیولا را جشن بگیرد. البته در صورت شکست یونایتد در دیدار فردا شب مقابل لیورپول، همین هفته قهرمانی سیتی مسجل خواهد شد.

چرا پپ گواردیولا نابغه است ؟

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال خارجی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین تصاویر از دو تروریستی که در حمله پهپادی نیروهای امنیتی ایران به هلاکت رسیدند