توقف بازی دو تیم انگلیسی برای افطار بازیکن مسلمان


توقف بازی دو تیم انگلیسی برای افطار بازیکن مسلمان

در اقدامی زیبا در ماه رمضان، داور دو تیم لستر سیتی و کریستال پالاس در لیگ برتر انگلیس چند ثانیه‌ ای این مسابقه را برای افطار بازیکن مسلمان تیم لسترسیتی متوقف کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از «اخبارنا»، در جریان بازی عصر دوشنبه (6 اردیبهشت ماه) میان دو تیم لسترسیتی و کریستال پالاس، در اتفاقی جالب، برای افطار «وسلی فوفانا» مدافع مسلمان لستر در دقیقه 34 بازی متوقف شد.

همزمان با پخش اذان، این بازی 34 دقیقه متوقف شد و وسلی فوفانابه کنار زمین رفت و روزه خود را با نوشیدن مایعات و آب میوه افطار خود را باز کرد.

در این لحظه نیز دروازه بان کریستال پالاس بازی را شروع نکرد تا فوفانا افطار کند. این بازی با پیروزی دو بر یک لسترسیتی مقابل کریستال پالاس به پایان رسید. فوفانا نیز توسط مربی خود در دقیقه ۶۰ بازی تعویض شد.

«براندن راجرز»، مربی لسترسیتی پس از مسابقه در این باره گفت: او را به خاطر اینکه در طول روز به دلیل ماه رمضان چیزی نمی‌ خورد، تعویض کردم.

وی گفت: این حرکت او شگفت‌ آور است؛ زیرا بدون خوردن و آشامیدن بازی می‌ کند و اواخر هفته گذشته نیز در چنین شرایطی بازی خوبی در لیگ برتر انگلیس ارائه داد.

مربی وی در ادامه اظهار کرد: فوفانا دارای قدرتی خارق ‌العاده هنگام بازی و تمرین در ماه رمضان است، او استعداد خاصی دارد و بازیکن بزرگی برای ماست.

موافع فرانسوی پس از بازی در صفحه شخصی خود از باشگاه کریستال پالاس و ویسنته گوایتا تشکر کرد و نوشت: همین اتفاقات است که فوتبال را شگفت انگیز می کند.

وسلی فوفانا بازیکن فوتبال اهل فرانسه و ۲۰ سال سن دارد و در باشگاه فرانسوی «سن-اتین» نیز بازی کرده است.

پایان پیام/43

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه دینی و مذهبی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


طلاق روناک یونسی از شوهر دومش ! / خانم بازیگر در کانادا مطلقه شد + عکس شوهران اول و دوم !