توزیع 21 سبد کالا در بین نیازمندان روستای گرجی محله بهشهر به همت بچه مسجدی ها


توزیع 21  سبد کالا در بین نیازمندان روستای گرجی محله بهشهر به همت بچه مسجدی ها

الیاسی از توزیع 21 سبد کالا در بین نیازمندان روستای گرجی محله بهشهر خبر داد و گفت: به همت بچه مسجدی ها کمک های معیشتی در بین نیازمندان توزیع شد.

«محمدمهدی الیاسی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان مازندران اظهار کرد: دستگیری از نیازمندان با الگوبرداری و تاسی از فرهنگ اولیای الهی از برنامه های مهمی است که در دستور کار بچه مسجدی هاست و با شیوع کرونا این کمک ها با قوت بیشتری در جریان است.

مدیر مسئول کانون شهدا روستای گرجی محله بهشهر افزود: همه باید تلاش کنیم تا زندگی طبقات ضعیف جامعه در شرایط کنونی دچار مشکل نشود و همه با هم برای رفع مشکلات گام برداریم.

وی خاطر نشان کرد: حمایت از افراد نیازمند مهمترین هدف در توزیع بسته های معیشتی در در ماه مبارک رمضان امسال در تولد امام حسن(ع) و ایام شهادت امام علی(ع) این بسته ها در بین نیازمندان روستای گرجی محله بهشهر توزیع شد.

الیاسی از توزیع 21 سبد کالا در بین نیازمندان روستای گرجی محله بهشهر خبر داد و گفت: به همت بچه مسجدی ها کمک های معیشتی در بین نیازمندان توزیع شد.

وی اضافه کرد: سبدهای کالا توزیع شده در بین نیازمندان روستای گرجی محله بهشهر به ارزش 26 میلیون ریال بوده است که با شناسایی افراد نیازمند در بین افراد توزیع شد.

مدیر مسئول کانون شهدا روستای گرجی محله بهشهر یادآور شد: در طول دوران کرونا هماهنگی های خوبی برای دستگیری از نیازمندان صورت گرفته و براساس برنامه ریزی به دنبال آن هستیم تا با کمک هم برای رفع نیاز نیازمندان تلاش شود.

وی تصریح کرد: مردم ما در ایجاد جلوه های ایثار و جهاد خوش درخشیدند و ما از زحمات همه کادر درمان و بسیجیان در مبارزه با این بیماری تقدیر و تشکر می کنیم.

پایان پیام/175

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تعجب مردم در فضای مجازی از مدل گوشی بهرام رادان