استاندار اردبیل : مردم برای ورزش‌های خانگی در ایام کرونا ترغیب شوند


استاندار اردبیل : مردم برای ورزش‌های خانگی در ایام کرونا ترغیب شوند

اردبیل-ایرنا - استاندار اردبیل با اشاره به مشکلات ناشی از بی تحرکی در ایام کرونا بر ترغیب شهروندان به ورزش در محیط خانه‌ها تاکید کرد.

به گزارش ایرنا ، اکبر بهنامجو روز شنبه در جلسه شورای عالی ورزش استان اردبیل بیان کرد: با توجه به وضعیت کرونایی برخی از مردم دچار مشکلات اضافه وزن شده‌اند که در دراز مدت بروز بیماری های زمینه‌ای را به دنبال دارد.
وی افزود: در این راستا باید برنامه ریزی برای معرفی و آموزش حرکات ورزشی ساده در منزل از طریق رسانه‌ها و فضای مجازی به خانواده‌ها ارائه شود.
استاندار اردبیل همچنین توجه به تحرک دانش آموزان را نیز یادآور شد و اظهار کرد: لازم است کلیپ‌های ورزشی کوتاه از طریق شبکه شاد در زنگ ورزش به دانش آموزان پخش شده و از این طریق آنها به ورزش ترغیب شوند.
مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل نیز در این جلسه از افتتاح هفت پروژه ورزشی در سال گذشته خبر داد و گفت: در ابتدای سال‌جاری نیز اجرای برنامه‌های حمایتی از هیات ورزشی آغاز شده و حدود ۳۰ درصد از مبالغ حمایتی به حساب هیات های ورزشی واریز شده است.
سجاد انوشیروانی به خرید تجهیزات ورزشی به ارزش 2 میلیارد تومان در سال گذشته اشاره کرد و افزود: همچنین تمام بدهی‌های حوزه ورزش استان در سال گذشته پرداخت شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اردبیل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟