اندیشمندان پاکستانی جنایات رژیم صهیونیستی را محکوم کردند


اندیشمندان پاکستانی جنایات رژیم صهیونیستی را محکوم کردند

خبرگزاری آریا- وبینار مجازی آزادی قبله و مسئولیت ما با حضور علماء، رهبران مذهبی و فعالان دینی و دانشگاهی، به همت اداره ارتباطات و امور بین الملل نمایندگی جامعه المصطفی العالمیه در پاکستان برگزار شد.

اندیشمندان پاکستانی جنایات رژیم صهیونیستی را محکوم کردند
خبرگزاری آریا- وبینار مجازی "آزادی قبله و مسئولیت ما" با حضور علماء، رهبران مذهبی و فعالان دینی و دانشگاهی، به همت اداره ارتباطات و امور بین الملل نمایندگی جامعه المصطفی العالمیه در پاکستان برگزار شد.
به گزارش خبرگزاری آریا، جمعی از اندیشمندان پاکستانی در یک سمینار مجازی با عنوان" آزادی قدس و مسئولیت ما" جنایات رژیم صهیونیستی در مسجد الاقصی را محکوم کردند.
وبینار مجازی "آزادی قبله و مسئولیت ما" با حضور علماء، رهبران مذهبی، فعالان دینی و دانشگاهی از مذاهب مختلف پاکستان به همت اداره ارتباطات و امور بین الملل نمایندگی جامعه المصطفی العالمیه در پاکستان برگزار شد و سخنرانان ضمن مخالفت با هرگونه اقدام برای به رسمیت شناختن رژیم صهیونیستی اقدامات جنایتکارانه رژیم صهیونیستی در مسجد الاقصی را به شدت محکوم کردند.
شرکت کنندگان در این وبینار اعلام داشتند: لازم است که مسئله فلسطین و غزه بالاتر از شیعه و سنی مطرح شود؛ جنایات اسرائیل باید محکوم شود، چنانچه کشور‌های اسلامی به وظایف خود در قبال این مسئله احساس مسئولیت می‌کردند تاکنون قدس از دست اشغالگران آزاد شده بود.
سخنرانان با انتقاد از سکوت مجامع جهانی در قبال جنایات رژیم اشغالگر صهیونیستی در سرزمین‌های فلسطینی تاکید کردند: اتحاد کامل مسلمانان برای آزادی قدس شریف از چنگال اسرائیل اجتناب ناپذیر است.
اندیشمندان پاکستانی با بیان اینکه برگزاری راهپیمایی روز قدس به تنهایی راهکار آزادی قدس از چنگال صهیونیست‌ها نیست، افزودند: تقویت جبهه اذهان عمومی بر علیه رژیم تروریستی اسرائیل، شناسایی خائنین به امت اسلامی و ترغیب دولت‌های مسلمان به کمک مالی و نظامی به فلسطینیان به مراتب دارای اهمیت بالایی هستند.
در این سمینار مجازی حجت اسلام و المسلمین محمد امین شهیدی رئیس حزب امت واحده پاکستان، حیدر علوی از علمای برجسته اهل سنت، پروفسور دکتر عبدالباسط مجاهد رئیس شعبه تاریخ دانشگاه آزاد علامه اقبال لاھوری، سید مرید حسین نقوی نایب رئیس وفاق المدارس الشیعه پاکستان، دکتر محمد اعجاز نگری معاون آموزش نمایندگی جامعة المصطفی، دکتر سید نسیم حیدر زیدی مدیر جامعة المصطفی العالمیه کراچی، انیس الحسنین خان مدیر ارتباطات و امور بین الملل نمایندگی و جامعة المصطفی العالمیه اسلام آباد حضور داشتند.

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن تبریک روز دختر + پیام های خاص برای تبریک روز دختر و جملات ناب