اتاق مهربانی دایمی در سردرود


اتاق مهربانی دایمی در سردرود

خیران شهر کوچک سردرود در حاشیه تبریز با یک اتاق مهربانی دایمی در کنار نیازمندان هستند.

به گزارش همشهری آنلاین، برخی کالاهای مازاد شهروندان می تواند گره بزرگی از خانواده های محروم باز کند. در شهرهای بزرگ که سطح زندگی مناسبی دارند، سالانه ده‌ها کالا و لوازم خانگی همچنین البسه و پوشاک دور ریخته می‌شود اما این کالاهای به ظاهر بی مصرف در حاشیه شهرها به کار می آید. در سال‌های اخیر جمعی از خیرین در شهر کوچک سردرود در حاشیه تبریز اقدام به راه اندازی اتاق مهربانی کردند.حمید قویدل، ایده پرداز راه اندازی این اتاق دایمی و مدیرعامل موسسه خیریه امام حسن مجتبی(ع) در این زمینه به همشهری می­‌گوید: اتاق مهربانی نه تنها برای محرومان این شهر بلکه به روستاهای اطراف خدمات رسانی می­‌کند و با گذشت چند سال این اتاق در میان مردم جا افتاده و خیران و نیازمندان به آن رفت و آمد می­‌کنند.

وی ادامه می­‌دهد: افراد نیازمند کالاها یا البسه ای را که نیاز دارند برمی‌­دارند و فرمی پر نمی‌­شود همچنین پرس وجو و استعلامی هم نداریم.

قویدل خاطر نشان می‌­کند: شهروندان می توانند با اهدای لوازم اضافی خود در این اتاق دایمی مهربانی سهیم شوند این اتاق همه روزه در جوار مسجد امام خمینی (ره) سردرود در خیابان سنگستان آماده خدمات رسانی است.

به گفته این خیر برنامه‌های هفتگی مانند درمانگاه خیریه، پخت و توزیع هفتگی غذا و کمک های موردی به نیازمندان هم به صورت مستمر اجرا می‌­شود.

کد خبر 600414

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ ذوقم وه یه که بیای بشنوم دنگ صدات