فعال رسانه‌ای: تصمیم عارف برای کاندیداتوری شنبه مشخص می‌شود


فعال رسانه‌ای: تصمیم عارف برای کاندیداتوری شنبه مشخص می‌شود

تهران- ایرنا- فعال رسانه‌ای نزدیک به عارف بیانیه‌ منتشر شده بر روی برخی خروجی‌های سایت‌های خبری با عنوان ‌«خداحافظی عارف از صحنه انتخابات ریاست جمهوری» را فاقد اعتبار عنوان کرد و گفت: داوطلبی محمد رضا عارف هنوز مشخص نیست و تا روز شنبه باید صبر کرد.

به گزارش روز پنجشنبه ایرنا، از ساعات نخست امروز برخی سایت‌ها و کانال‌ها، از انتشار بیانیه انصراف «محمدرضا عارف» رییس فراکسیون امید مجلس دهم از داوطلبی در انتخابات خبر می‌دهند.

در همین زمینه «علیرضا خامسیان» فعال رسانه‌ای نزدیک به عارف در گفت و گو با خبرنگار سیاسی ایرنا، ضمن تکذیب خبر انصراف عارف گفت: بیانیه‌ای که روی برخی خروجی‌های خبری و سایت‌ها به نقل تارنمای انجمن اسلامی مدرسین با عنوان ‌ «خداحافظی عارف از صحنه انتخابات ریاست جمهوری» منتشر کردند، فاقد اعتبار است و اعلام داوطلبی یا عدم حضور رییس بنیاد امید ایرانیان هنوز مشخص نیست و تا روز شنبه باید صبر کرد.

در بیانیه منتشر شده تارنمای انجمن مدرسین دانشگاه به نقل از عارف آمده است: اما همانطور که در جلسات دو هفته گذشته تحلیل گردید، معتقدم بر اساس روند حاکم بر کارزار انتخابات، شرایط حضور و اثربخشی لازم برای کمپین و اجرای راهکارها فراهم نیست.حضور اینجانب در این شرایط قطعا بر پیچیدگی انتخاب می‌افزاید و رقابت‌های درون جریان اصلاحات را به سمت واگرایی سوق خواهد داد و تجربه تلخ سال ۸۴ را تکرار خواهد کرد. به همین دلیل، ضمن تشکر مجدد و صمیمانه از همه شما عزیزان، عدم ورود به کارزار انتخابات را اعلام کردم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه احزاب و تشکلها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | قابی دیدنی از بازیگر زن پُرحاشیه در حرم امام رضا(ع)