نتایج قرعه کشی سایپا اردیبهشت 1400 + اسامی نهائی برندگان قرعه کشی سایپا با کد پیگیری و کد ملی امروز یکشنبه 26 اردیبهشت 1400


نتایج قرعه کشی سایپا اردیبهشت 1400 + اسامی نهائی برندگان قرعه کشی سایپا با کد پیگیری و کد ملی امروز یکشنبه 26 اردیبهشت 1400

نتایج قرعه کشی سایپا امروز یکشنبه 26 اردیبهشت 1400 اعلام شد و برندگان سایپا می توانند با وارد کردن کد پیگیری از نتایج قرعه کشی سایپا ویژه عید فطرمطلع شوند. ضمنا اسامی برندگان سایپا نیز با کدپیگیری منتشر شده است.

به گزارش راهبرد معاصر؛ اسامی برندگان قرعه کشی سایپا اعلام شد. لیست برندگان سایپا را در ادامه خبر مشاهده فرمائید. قرعه‌کشی برندگان ۱۰ هزار دستگاه خودرو طرح فروش فوق‌العاده دوخودروساز بزرگ برای گروه خودروسازی سایپا با ثبت‌نام بیش از ۹۹۲ هزار نفر برگزار شد. قرعه کشی فروش فوق العاده سایپا ویژه عید فطر 1400 با حضور نهادهای نظارتی انجام شد و اسامی برندگان قرعه کشی سایپا 25 اردیبهشت ماه پس از تائید نهادهای نظارتی در سایت شرکت سایپا آورده می شود. اسامی برندگان سایپا با کد ملی و کد رهگیری در سایت راهبرد معاصر نیز گذاشته می شود. لینک اسامی برندگان قرعه کشی سایپا را نیز به تفکیک نوع خودرو با اسامی برندگان شاهین، برندگان کوییک S، برندگان ساینا S، برندگان سایپا کوییک R و برندگان کوییک دنده‌ای در زیر می خوانید.

مراسم قرعه کشی پنج محصول سایپا بیست و پنجم اردیبهشت ماه با حضور نهادهای نظارتی انجام شد. ثبت نام این طرح از روز بیست اردیبهشت ماه آغاز و سه روز طریق سایت سایپا ادامه داشت، اسامی برندگان ۲۶ اردیبهشت توسط سایپا اعلام شد.

دومین مراسم قرعه‌کشی ۲۵ هزار دستگاه خودرو خودروسازان بزرگ طرح فروش ‌فوق‌العاده ویژه عید سعید فطر برای محصولات گروه خودروسازی سایپا در شرکت پارس خودرو برگزار شد.

به دنبال جلسه نهم خرداد ماه کمیته‌خودرو در این مراسم برای اطمینان‌بخشی به افکار عمومی در صحت و دقت قرعه‌کشی، نهادهای نظارتی، نمایندگان وزارت صنعت، معدن و تجارت، دادستانی کل کشور، سازمان بازرسی کل کشور حضور داشتند.

بلافاصله پس از پایان فرآیند قرعه‌کشی، اطلاع‌رسانی لازم در سایت سایپا به تفکیک خودرو انجام خواهد شد متقاضیان مکلفند در ۴۸ ساعت پس از اعلام منتخبان از سوی خودروسازان، نسبت به تکمیل وجه اقدام کنند؛ ضمن اینکه در صورت واریز نکردن وجه، اسامی نفرات جایگزین از محل رزرو، توسط خودروساز و با تایید دستگاه های نظارتی اعلام می‌شود.

در طرح فروش گروه خودروسازی سایپا در مجموع یک میلیون و ۸۰ هزار نفر شرکت کرده‌اند که طبق اعلام قائم‌مقام مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در امور فروش کمتر از هشت درصد ریزش داشتند.

۹۲۲ هزار و ۲۷۷ نفر کل متقاضی حقیقی راستی آزمایی شده هستند که ۱۰ هزار خودرو قابل عرضه این گروه میان آن‌ها قرعه‌کشی خواهد شد. بنابراین هر خودرو به طور تقریبی میان ۹۹ نفر قرعه‌کشی خواهد شد.

طبق اعلام ۱۰ درصد هم ظرفیت رزرو در نظر گرفته است که در صورت عدم واریز مبلغ منتخبان قرعه‌کشی، جایگزین خواهند شد.

محصولات سایپا در پیش فروش عید فطر

بر پایه بخشنامه گروه خودروسازی سایپا در طرح فروش جدید سایپا محصولات شاهین، کوییک اس، کوییک آر، کوییک دنده‌ای و ساینا اس عرضه می‌شود.

تعداد برندگان سایپا

در قرعه‌کشی پیش فروش سایپا ۵۰ هزار نفر به عنوان برنده انتخاب و صد هزار نفر نیز به عنوان رزرو انتخاب شدند تا چنانچه منتخبان نتوانستند ثبت‌نام خود را تکمیل کنند، جایگزین شوند.

نتایج قرعه کشی سایپا اردیبهشت 1400 + اسامی نهائی برندگان قرعه کشی سایپا با کد پیگیری و کد ملی امروز یکشنبه 26 اردیبهشت 1400

ظرفیت محصولات سایپا

در این طرح ۵۰ هزار خودرو از پنج محصول سایپا عرضه می‌شود:

۱۲۰۰۰ دستگاه کوییک اس ۳۰۰۰ دستگاه کوییک دنده‌ای ۲۰۰۰ دستگاه شاهین ۲۲۰۰۰ دستگاه کوییک آر ۱۱۰۰۰ دستگاه ساینا اس

تعداد شرکت کنندگان در طرح فروش سایپا

در طرح پیش فروش گروه خودروسازی سایپا ۲۱۰ هزار و ۳۶۶ نفر شرکت کردند که ۲۰۸ هزار و ۱۰۲ نفر واجد شرایط شناخته شدند.

قیمت محصولات سایپا

در طرح پیش فروش یک ساله اردیبهشت ۱۴۰۰ سایپا قیمت خودروها غیر قطعی است و شاهین با مبلغ پیش پرداخت ۱۳۴ میلیون و ۱۴۰ هزار تومان، کوییک S با مبلغ پیش پرداخت ۷۱ میلیون و ۸,۷۷۰ هزار تومان، کوییک R با مبلغ پیش پرداخت ۷۰ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان، ساینا S با مبلغ پیش پرداخت ۶۵ میلیون و ۵۷۰ هزار تومان و کوییک دنده‌ای با مبلغ پیش پرداخت ۶۵ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان عرضه می‌شوند.

نتایج قرعه کشی سایپا اردیبهشت 1400 + اسامی نهائی برندگان قرعه کشی سایپا با کد پیگیری و کد ملی امروز یکشنبه 26 اردیبهشت 1400

موعد تحویل سایپا

طبق اعلام سایپا موعد تحویل محصولات عرضه شده در این طرح فروش از آبان تا اسفند ۱۴۰۰ به شرح زیر است:

شاهین: اسفند ۱۴۰۰ کوئیک اس: آبان تا اسفند ۱۴۰۰ کوئیک آر: دی و بهمن ۱۴۰۰ ساینا اس: دی تا اسفند ۱۴۰۰ کوئیک دنده‌ای: اسفند ۱۴۰۰
نوع خودرو مبلغ علی الحساب موعد تحویل
شاهین ۱۳۴.۱۴۰.۰۰۰ اسفند ۱۴۰۰
کوئیک اس ۷۱.۸۷۰.۰۰۰ آبان تا اسفند ۱۴۰۰
کوئیک آر ۷۰.۳۰۰.۰۰۰ دی و بهمن ۱۴۰۰
ساینا اس ۶۵.۵۷۰.۰۰۰ دی تا اسفند ۱۴۰۰
کوئیک دنده‌ای ۶۵.۳۰۰.۰۰۰ اسفند ۱۴۰۰

زمان قرعه کشی فروش فوق العاده سایپا اردیبهشت ۱۴۰۰

قرعه کشی فروش فوق العاده سایپا ویژه عید فطر 1400 امروز شنبه 25 اردیبهشت ماه خواهد بود.

نتایج قرعه کشی سایپا اردیبهشت 1400/ اسامی برندگان قرعه کشی سایپا 26 اردیبهشت

نتایج قرعه کشی سایپا اردیبهشت 1400 فردا اطلاع رسانی می شود. به برندگان قرعه کشی ویژه عید تا عید سایپا از طریق پیامک اطلاع رسانی می شود.

لینک اسامی برندگان قرعه کشی سایپا فروردین 1400

اسامی برندگان شاهین

اسامی برندگان ساینا S

اسامی برندگان کوییک R

اسامی برندگان کوییک دنده‌ای

نتایج قرعه کشی سایپا اردیبهشت 1400 + اسامی نهائی برندگان قرعه کشی سایپا با کد پیگیری و کد ملی امروز یکشنبه 26 اردیبهشت 1400

نحوه جستجو با کد پیگیری برندگان طرح فروش سایپا ویژه عیدفطر 1400

کد پیگیری برندگان ۷ رقمی بوده و اعداد ابتدایی این فهرست شماره ردیف برندگان است. متقاضیان می‌توانند برای جستجوی شماره پیگیری خود از کلید میانبر ctrl+f استفاده کنند. بعد از فشردن کلید ترکیبی فوق کادر کوچکی در سمت راست بالای صفحه بازز می‌شود، شماره پیگیری خود را در کادر جستجو وارد کرده و در کنار کادر تعداد یافته‌های در بین ۱۵ هزار کدپیگیری را برای شما به نمایش می‌گذارد.

چنان‌چه عدد ۱ را مشاهده کردید یعنی کدپیگیری شما در لیست برنده شدگان ایران خودرو وجود دارد، ولی اگر عدد مقابل نوشته صفر بود شما برنده قرعه کشی نشده اید.

جزئیات برنامه فروش فوق العاده سایپا ویژه عید فطر 1400 را در زیر بخوانید.

محصولات سایپا اریبهشت 1400

در این طرح فروش سایپا محصولاتی چون شاهین، کوییک S، ساینا S، کوییک R و کوییک دنده‌ای به صورت پیش فروش و با قیمت غیر قطعی عرضه شده‌اند. تحویل خودروهای ثبت‌نامی این دور از پیش‌فروش سایپا، در پاییز و زمستان ۱۴۰۰ خواهد بود.

با توجه به بخشنامه اعلام شده، قوانین فروش محصولات سایپا در اردیبهشت ۱۴۰۰ مشابه دفعات قبل بوده و مشتریان باید قبل از ثبت نام اولیه به نکات مورد نظر آن دقت داشته باشند.

تیبا پرطرفدارترین در طرح فروش‌ فوق‌العاده

در این طرح ۳۰۷ هزار و ۲۹ متقاضی برای خودروی تیبا ثبت نام کرده در حالی که ظرفیت پیش بینی شده برای این خودرو ۲ هزار دستگاه بوده و رزرو نیز ۲۰۰ دستگاه معادل ۱۰ درصد ظرفیت است.

تیبا ۲ نیز با ۲۹۶ هزار و ۹۴۲ تقاضا در رتبه دوم‌ قرار دارد در حالی که ظرفیت پیش بینی شده برای این خودرو ۲۵۰۰ دستگاه و رزرو آن نیز ۲۵۰ دستگاه خواهد بود.

ساینا نیز تقاضایی معادل ۲۱۵ هزار و ۵۹۵ دستگاه داشته که ظرفیت پیش بینی شده ۱۹۰۰ دستگاه خواهد بود و ۱۰ درصد این رقم معادل ۱۹۰ دستگاه نیز به صورت رزرو پیش بینی شده است.

وانت ۱۵۱با ۶۳هزار و ۷۱۸ تقاضا در رتبه چهارم تقاضاهای طرح فروش فوق العاده قرار دارد که ظرفیت پیش بینی شده برای این خودرو هزار دستگاه و ظرفیت رزرو ۱۰۰ دستگاه بوده است.

نیسان دوگانه سوز آپشنال با ۵۹ هزار و ۹۸۷ دستگاه و ظرفیت ۱۶۰۰ دستگاه، پیکاپ ریچ با ۳۷ هزار و ۷۳ دستگاه و ظرفیت ۱۲۰ دستگاه و نیسان دیزل نیز با ۱۱ هزار و ۹۳۳ تقاضا و ظرفیت ۸۸۰ دستگاه در رتبه های بعدی قرار گرفتند که از این تعداد خودرو نیز ۱۰ درصد به صورت رزرو پیش بینی شده است.

تیبا در صدر تقاضای طرح فروش فوق العاده سایپا/ ریزش ۸ درصدی ثبت نام کنندگان محصولات سایپا

بر این اساس در مجموع یک‌میلیون و ۷۶ هزار و ۵۹۳ درخواست به ثبت رسید که با ۷.۸ درصد ریزش ۸۴ هزار و ۳۱۶ نفر فاقد شرایط شناخته شده که در نهایت ۹۹۲ هزار و ۲۷۷ تقاضا به تایید رسید.

مشارکت در تولید

یکی دیگر از نکات مهم بحث عنوان قراردادهای جدید خودروسازان است که در فرآیند پیش‌فروش، نام قرارداد «مشارکت در تولید» ثبت می‌شود و بدیهی است که هر خریداری باید قبل از عقد قرارداد به خودروساز، نکات مربوط به این نوع قراردادها را بداند.

اسامی برندگان قرعه کشی سایپا

قرعه کشی سایپا روز شنبه 25 اردیبهشت 1400 برگزار می گردد. پس از قرعه کشی سایپا اسامی برندگان به متقاضیان خودرو پیامک می شود. علاوه بر پیامک شما می توانید لیست اسامی برندگان قرعه کشی سایپا را در سایت سایپا و همچنین سایت راهبرد معاصر مشاهده کنید.

زمان تحویل خودروهای سایپا پیش فروش اردیبهشت 1400

ثبت نام اینترنتی اولین پیش فروش خودرو سایپا در 1400 از ساعت 10 صبح 20 اردیبهشت ماه 1400 آغاز شده و به مدت 3 روز ادامه خواهد یافت. در این اطلاعیه سایپا آمده است در صورت بالا بودن میزان تقاضا از میزان ظرفیت قرعه کشی انجام خواهد شد. در پیش فروش خودرو سایپا در اردیبهشت 1400 قرار است 5 خودرو شاهین، کوئیک اس، کوئیک آر، ساینا اس و کوئیک دنده ای ارائه شود و موعد تحویل پاییز و زمستان 1400 خواهد بود.

خودرو شاهین در اسفند 1400، کوئیک اس در آبان تا اسفند 1400، کوئیک آر در دی و بهمن 1400، ساینا اس در دی تا اسفند 1400 و کوئیک دنده ای در اسفند 1400 به متقاضیان تحویل خواهد شد.

آدرس سایت اینترنتی سایپا

برای ورود به سایت سایپا از طریق لینک https://saipa.iranecar.com اقدام کنید.

انواع نیسان در پیش فروش عیدانه شرکت خودرو سازی سایپا

نتایج قرعه کشی سایپا اردیبهشت 1400 + اسامی نهائی برندگان قرعه کشی سایپا با کد پیگیری و کد ملی امروز یکشنبه 26 اردیبهشت 1400

محصولات عرضه شده در پیش فروش سایپا

در این طرح فروش سایپا محصولاتی، چون شاهین، کوییک S، ساینا S، کوییک R و کوییک دنده‌ای به صورت پیش فروش و با قیمت غیر قطعی عرضه می‌شوند.

همچنین زمان تحویل خودرو‌های ثبت نامی این دوره از پیش فروش سایپا، در پاییز و زمستان ۱۴۰۰ خواهد بود.

نتایج قرعه کشی سایپا اردیبهشت 1400 + اسامی نهائی برندگان قرعه کشی سایپا با کد پیگیری و کد ملی امروز یکشنبه 26 اردیبهشت 1400

نکات مهم که متقاضیان خرید خودرو در طرح فروش فوق العاده اردیبهشت 1400

جهت خرید خودرو می بایست فرآیند تعیین کد کاربری (کدملی) و رمز عبور را از طریق لینک "ورود/ثبت نام" انجام داده و پس از تکمیل پروفایل خود، وارد سامانه شوید.

محدودیت کد ملی برای ثبت نام ها اعمال خواهد شد. ( هر کد ملی مجاز به ثبت نام یک دستگاه خودرو از مجموع دو گروه سایپا و ایران خودرو می باشد. )

حداقل سن متقاضیان خرید خودرو 18 سال و ملزم به ارائه گواهینامه رانندگی خودرو حداقل پایه سوم می باشند.

دارا بودن گواهینامه رانندگی برای شخص متقاضی الزامی است.

متقاضی طی 48 ماه گذشته ثبت نام و صدور فاکتور خودرو نزد شرکت های سایپا و ایران خودرو نداشته باشد .

شماره کارت، شماره شبا و شماره تلفن همراه اعلام شده می بایست متعلق به شخص متقاضی باشد.

متقاضیانی که دارای پلاک انتظامی فعال ( نصب شده بر روی خودرو) به نام خود می باشند امکان ثبت نام ندارند .

نکات مهم که متقاضیان خرید خودرو در طرح فروش گروه سایپا

امکان صلح (خرید انصرافی) و انتقال خودرو بصورت وکالتی وجود ندارد.

در صورتیکه متقاضی خرید خودرو در قرعه کشی طرح پیش فروش اخیر ایران خودرو منتخب گردند ، از لیست متقاضیان خرید پیش فروش سایپا حذف خواهند شد.

پس از اعلام نتایج قرعه کشی، منتخبین می بایست ظرف 72 ساعت نسبت به واریز وجه پیش پرداخت قیمت خودرو به صورت علی¬الحساب اقدام تا پس از آن امکان انتخاب زمان تحویل ، رنگ خودرو و نمایندگی محل تحویل میسر گردد .

در صورت عدم تکمیل وجه در موعد مقرر ، امکان ثبت نام متقاضی منتخب شده در قرعه کشی غیرفعال خواهد گردید.

در صورتیکه مشتری حداکثر 5 ماه پس از تاریخ تحویل خودرو برای سرویس اولیه به نمایندگی مجاز سایپا مراجعه ننماید کارت گارانتی خودرو غیرفعال خواهد شد. در مراجعه مشتریان به نمایندگیهای مجاز گروه خودرو سازی سایپا ، پیمایش (کارکرد ) حداقل 1000 کیلومتر خودرو الزامی می باشد.

در صورت مشاهده هرگونه مغایرت در شرایط احراز متقاضی با شرایط بخشنامه در هر مرحله ای از ثبت نام تا تحویل خودرو، درخواست خرید خودرو ابطال و در صورت واریز وجه، مبلغ به حساب متقاضی عودت می گردد.

قیمت محصولات سایپا امروز شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۰

قیمت خودروهای سایپا

خودرو قیمت نمایندگی (تومان) قیمت بازار (تومان)
سایپا 111 0 126,000,000
سایپا 131 0 111,000,000
سایپا 132 0 116,000,000
سایپا 151 91,000,000 121,000,000
تیبا 87,080,000 123,000,000
تیبا 2 95,426,000 131,000,000
تیبا 2 پلاس 90,800,000 146,000,000
ساینا دنده ای EX 92,928,000 141,000,000
کوییک دنده ای 129,755,000 147,000,000
کوییک دنده‌ ای R 140,015,000 151,000,000
وانت زامیاد 129,600,000 232,000,000
وانت زامیاد گازسوز 189,031,000 250,000,000
وانت زامیاد دیزل 185,000,000 270,000,000
آریو 0 362,000,000
چانگان CS35 0 458,000,000
کیا سراتو 2000 0 780,000,000
سیتروئن C3 0 860,000,000
سایپا 151 پلاس 0 126,000,000
تیبا صندوق دار دوگانه سوز sx 0 125,000,000
تیبا صندوق دار پلاس 0 132,000,000
ساینا پلاس دنده ای 0 153,000,000
ساینا s دنده ای 130,292,000 155,000,000
کوییک اتوماتیک پلاس 0 213,000,000
شاهین 267,000,000 380,000,000

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا