پرسپولیس طلبش را از استقلال گرفت


پرسپولیس طلبش را از استقلال گرفت

پرسپولیس برخلاف دربی رفت لیگ بیستم، از اندک موقعیت های خود در بازی برگشت استفاده کرد تا بتواند سه امتیاز این دیدار مهم و حساس را به دست آورد. نوشته پرسپولیس طلبش را از استقلال گرفت اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

پرسپولیس طلبش را از استقلال گرفت

پرسپولیس برخلاف دربی رفت لیگ بیستم از اندک موقعیت های خود در بازی برگشت استفاده کرد
نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال.کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ | ۱۵:۴۲
پرسپولیس طلبش را از استقلال گرفت

پرسپولیس برخلاف دربی رفت لیگ بیستم، از اندک موقعیت های خود در بازی برگشت استفاده کرد تا بتواند سه امتیاز این دیدار مهم و حساس را به دست آورد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

پرسپولیس در دربی ۹۵ در حد و اندازه پرسپولیسی که همه انتظار داشتند ظاهر نشد. برخورد آنها با دربی، منطقی بود. سعی کردند به جای نشان دادن کیفیت بالایشان، هوشیارتر، حرفه اى تر و فرصت طلب تر از رقیب عمل کنند و با کمترین موقعیت سه امتیاز را درو کنند تا در کورس قهرمانی بمانند. شاید بشود گفت که پرسپولیس در طول بازی دو موقعیت گل داشت که یکی از آنها به گل تبدیل شد تا برنده دربی، طرف قرمزپوش باشد. البته استقلال هم جز دو موقعیت ضربه دیاباته و البته ضربه سر سیاوش یزدانی که شجاعی روی خط درآورد موقعیت دیگری نداشت. پرسپولیس در بازیهای مهم خیلی سخت مى بازد و این روحیه برنده بودن به قرمزها کمک مى کند تا موفقیت را با موفقیت پشت سر بگذارند. شاگردان یحیى سه امتیازى که از بازى رفت طلب داشتند را این بار گرفتند تا حسابشان با استقلال صاف شود. مهمتر از سه امتیاز دیروز کنار زدن یک رقیب مستقیم بود که آنها را در فاصله هشت هفته به پایان لیگ کاملا ناامید کردند. فاصله پرسپولیس با استقلال به ١١ امتیاز رسید و این تقریبا یعنی خداحافظى آبیها با قهرمانى این فصل

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


40 عکس نقاشی دخترانه جدید، ساده، زیبا، فانتزی و آسان برای پروفایل