34 کیلوگرم انواع موادمخدر در قزوین کشف شد


34 کیلوگرم انواع موادمخدر در قزوین کشف شد

قزوین - ایرنا - 34 کیلوگرم انواع موادمخدر طی 2 عملیات جداگانه پلیس در استان قزوین کشف و ضبط شد.

به گزارش بعدازظهر دوشنبه ایرنا و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ فرهاد علی بیگی رییس پلیس مبارزه با موادمخدر استان در این رابطه اظهار داشت: ماموران پلیس هنگام کنترل خودروهای عبوری در آزادراه قزوین - زنجان به یک دستگاه سواری پژو ۲۰۷ مشکوک و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی افزود: ماموران که با هماهنگی مقام قضایی اقدام به بازرسی از خودرو متوقف شده کرده بودند چهار کیلوگرم شیشه را که به طرز ماهرانه‌ای در خودرو جاسازی شده بود را کشف کردند.

رییس پلیس مبارزه با موادمخدر استان قزوین با اشاره به دستگیری یک قاچاقچی و تحویل آن به مراجع قضایی، تصریح کرد: مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ به صورت شبانه روز آماده دریافت اخبار و اطلاعات شهروندان در خصوص شناسایی و برخورد با مجرمان موادمخدر است.

دستگیری سوداگران مرگ با ۳۰ کیلوگرم حشیش در قزوین

جانشین فرمانده انتظامی استان از کشف ۳۰ کیلوگرم حشیش در بازرسی از یک دستگاه پراید توسط ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان خبر داد.

سرهنگ داود عبدالمالکی در این رابطه گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد استان در راستای مبارزه با سوداگران مرگ، هنگام کنترل راه‌های ارتباطی استان به یک دستگاه خودرو پراید مضنون و آن را متوقف کردند.

به گفته این مسوول انتظامی، پلیس در بازرسی از خودرو متوقف شده ۳۰ کیلوگرم حشیش را که به طرز ماهرانه‌ای جاسازی شده بود را کشف و ۲ نفر را نیز در این رابطه دستگیر کرد.

جانشین فرمانده انتظامی استان با اشاره به اینکه متهمان دستگیر شده جهت ادامه مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند، تصریح کرد: پلیس در برخورد قاطعانه با معضلات اجتماعی نیازمند مشارکت و همکاری شهروندان بوده و انتظار داریم با مشارکت گسترده‌تر مردم همانند گذشته، خادمان خود را در ارتقای امنیت اجتماعی یاری دهند.

کشف ۳۰ کیلوگرم تریاک در عملیات مشترک پلیس قزوین و لرستان

سرهنگ عبدالمالکی اضافه کرد: در پی اقدامات اطلاعاتی پلیس مبارزه با موادمخدر استان قزوین با تمرکز برروی عناصر تهیه و توزیع مواد مخدر، از فعالیت فردی که در امر تهیه و توزیع موادمخدر به صورت عمده فعالیت داشته و قصد انتقال مقادیر قابل توجهی تریاک از شرق و غرب کشور را داشت، مطلع شدند.

وی اضافه کرد: پلیس قزوین با انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی و شناسایی محل دقیق تردد خودرو مورد نظر،در یک عملیات مشترک با پلیس مبارزه با موادمخدر استان لرستان، خودور یاد شده را در یکی از جاده‌های این استان شناسایی و متوقف کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان با اشاره به دستگیری یک قاچاقچی و کشف ۳۰ کیلوگرم تریاک که در خودرو جاسازی شده بود، افزود: متهم دستگیر شده در این عملیات پس از تشکیل پرونده برای ادامه مراحل قانونی به دستگاه قضایی معرفی شد.

سرهنگ عبدالمالکی، موفقیت نیروی انتظامی را نتیجه همکاری و تعامل خوب مردم با پلیس دانست و گفت: پلیس تمام توان خود را به صورت شبانه روزی و در راستای خدمت رسانی به مردم، تامین امنیت اجتماعی، جلب مشارکت و اعتماد آنان به کار خواهد گرفت.

اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در استان قزوین

جانشین فرمانده انتظامی استان از اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در شهرستان‌های آوج، البرز و آبیک خبر داد.

سرهنگ عبدالمالکی تصریح کرد: در راستای ارتقای امنیت اجتماعی و به عنوان یکی از محوری‌ترین وظایف نیروی انتظامی و مهمترین مطالبه شهروندان از پلیس، طرح ارتقای امنیت اجتماعی در برخی مناطق استان به مورد اجرا گذاشته شد.

وی افزود: در ادامه اجرای این طرح، جمع آوری سلاح‌های غیرمجاز و کنترل و برخورد با اراذل و اوباش در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

جانشین فرمانده انتظامی استان قزوین اضافه کرد: ماموران در این طرح و با بررسی‌های اطلاعاتی، میدانی و اقدامات غافلگیرانه و ضربتی خود موفق به دستگیری ۲۸ نفر در این رابطه شدند.

سرهنگ عبدالمالکی با بیان اینکه در این طرح مقادیری موادمخدر، یک دستگاه خودرو و تعدادی اموال مسروقه کشف و ضبط شد، افزود: پلیس در این زمینه موفق به کشف ۳ قبضه سلاح شکاری غیرمجاز به همراه ۲۱ عدد فشنگ شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قزوین

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟