نیروی انتظامی با جانفشانی نظم و امنیت جامعه را به ارمغان آورده است


نیروی انتظامی با جانفشانی نظم و امنیت جامعه را به ارمغان آورده است

اهواز - ایرنا - نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: نیروی انتظامی با جانفشانی، شهامت و شهادت‌، نظم، امنیت و آرامش را برای جامعه اسلامی به ارمغان آورده است .

به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، آیت‌الله سید علی شفیعی شامگاه دوشنبه در دیدار با فرمانده انتظامی خوزستان، اظهار داشت: نیروی انتظامی، نیرویی آماده به خدمت و سازمانی مجهز و تکمیل است به شکلی که امروز برای همه واضح و آشکار شده که این نیروهای تلاشگر خود را برای ماموریت های مختلف و سخت آماده کرده اند.

وی افزود: این نیروها برای هر پیشامدی مجهز شده و خدای متعال، رحمت ها و برکت های خود را شامل آن ها کرده است و تلاش ها و رشادت های این مجموعه نیز به صورت آشکار مشاهده می‌شود.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: امید است برکات و رحمت های پروردگار شامل نیروهای مسلح شده تا زحماتی که پای نظام کشیده‌اند و خون‌هایی که پای این انقلاب ریخته شده است، آثار و ثمراتش بیشتر از همیشه آشکار شود.

تمهیدات لازم برای برگزاری انتخاباتی امن اندیشیده شده است

فرمانده انتظامی خوزستان نیز در این دیدار ضمن تبریک عید فطر گزارشی از عملکرد مجموعه فرماندهی انتظامی استان در ماه رمضان ارائه کرد و گفت: ماه رمضان امسال با تلاش نیروهای این مجموعه در امنیت و آرامش کامل سپری شد.

سردار سید محمد صالحی افزود: در راستای ارتقای احساس امنیت اجتماعی و تشدید مبارزه با سرقت، با تلاش شبانه روزی ماموران پلیس در ماه رمضان ۸۷ درصد سرقت ها که در این مدت به وقوع پیوسته کشف شده است.

وی بیان‌کرد: باتلاش کارکنان نیروی انتظامی استان خوشبختانه امنیت خوبی در سطح استان حاصل شده است.

فرمانده انتظامی خوزستان با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری در پیش رو گفت: نیروی انتظامی تمهیدات لازم را برای برگزاری انتخاباتی امن و پرشور اندیشیده است.

نقش مدیریت صحیح کرونا در حضور حداکثری مردم در انتخابات

همچنین دیگر نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری در دیدار با فرمانده انتظامی خوزستان گفت: به رغم توطئه های مختلف دشمنان در ناامن جلوه دادن کشور بخصوص در استان خوزستان ، شاهد امنیت پایداری در این استان هستیم.

آیت‌الله محسن حیدری افزود: مسئولیت مجموعه نیروی انتظامی سنگین و منزلت فراوانی نزد خداوند دارد؛ بر اثر جدیت، اخلاص و دلسوزی این نیروهای تلاشگر تاکنون توفیقات زیادی در برقراری امنیت حاصل شده است.

وی بیان‌ کرد: برای حضور حداکثری مردم باید موانع را با تمام قدرت از بین ببریم تا مردم حضوری پرشور در انتخابات داشته باشند؛ ویروس منحوس کرونا یکی از این موانع است که مسئولان مربوطه باید تدابیری بیندیشند تا مردم با خیال آسوده در انتخابات شرکت کنند چرا که حضور حداکثری مردم هم ضامن اقتدار نظام بوده و هم ضامن بقا و استمرار آن می شود.

آیت‌الله حیدری گفت: مقوله امنیت در ابعاد مختلف سیاسی، فرهنگی و اقتصادی نقش مهمی دارد که به سازمان های متعددی مربوط بوده و نیروی انتظامی به عنوان پیشانی آن محسوب می شود؛ نیروی انتظامی همچون گذشته امنیت انتخابات امسال را به نحوه مطلوب فراهم آورد.

عضو مجلس خبرگان رهبری به نقش ائمه جمعه و جماعات، روحانیون، بازاریان، معلمان و حتی ورزشکاران در مقوله امنیت پایدار اشاره داشت و گفت: کاهش وقوع جرایم در ماه مبارک رمضان برای ما خبر مسرت بخشی است.

وی به اهمیت راه اندازی ستاد عشایر در استان اشاره کرد و افزود: این ستاد می تواند در کاهش آسیب های اجتماعی بخصوش تیراندازی های غیرمجاز نقش موثری داشته باشد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خوزستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | قابی دیدنی از بازیگر زن پُرحاشیه در حرم امام رضا(ع)