نحوه دریافت واکسن کرونای افراد بالای 75 سال چگونه است؟


نحوه دریافت واکسن کرونای افراد بالای 75 سال چگونه است؟

معاون بهداشت دانشگاه علوم‌پزشکی استان زنجان گفت: به افراد دارای پرونده الکترونیک از طریق ارسال پیامک و تماس با آنان برای دریافت واکسن کرونا دعوت می‌شود، در غیر این صورت افراد اقدام به ثبت اطلاعات خود در سایت سلامت ثبت‌نام کنند.

محمدرضا صائینی صبح امروز (۲۸ اردیبهشت‌ماه) در جمع خبرنگاران، از ورود محموله جدید واکسن کرونا به کشور خبر داد و اظهار کرد: استان زنجان بر اساس سهمیه خود واکسن کرونا دریافت می‌کند و سهمیه استان‌های شمال‌غرب کشور (آذربایجان شرقی و غربی، گیلان، قزوین و اردبیل) برای توزیع به زنجان وارد می‌شود.

وی با بیان اینکه پس از کسب بارکد واکسن‌ها، واکسیناسیون گروه‌های سنی اعلام شده به سرعت انجام می‌شود، افزود: واکسیناسیون افرادی بالای ۷۵ سال در استان زنجان در حال اجرا بوده و پس از اتمام آن واکسیناسیون سایر گروه‌های سنی آغاز خواهد شد.

این مسئول در رابطه با راه‌اندازی مراکز تجمیعی واکسیناسیون در استان، تصریح کرد: علاوه بر فعالیت مراکز بهداشت برای واکسیناسیون کرونا پیش‌بینی‌ شده ۳۰ مرکز تجمیعی در استان زنجان راه‌اندازی شود که تاکنون ۱۱ مرکز راه‌اندازی شده است.

معاون بهداشت دانشگاه علوم‌پزشکی استان در رابطه با مرکز سیار خودرویی تزریق واکسن کرونا، گفت: این مرکز در پردیس دانشگاه علوم‌پزشکی استان واقع در منطقه گاوازنگ راه‌اندازی شده که کمک شایانی به انجام سریع واکسیناسیون کرده و به سایر شهرستان‌ها نیز توصیه راه‌اندازی مرکز سیار خودرویی داده شده است.

صائینی در رابطه با نحوه ثبت‌نام افراد بالای ۷۵ سال برای دریافت واکسن کرونا، اظهار کرد: افراد دارای پرونده الکترونیکی با ارسال پیامک و تماس با آنان برای دریافت واکسن کرونا دعوت می‌شود و افرادی که اطلاعات خود را در سامانه سیب ثبت نکرده‌اند به آدرس الکترونیکی https://salamat.gov.ir مراجعه کنند.

وی با بیان اینکه موضوع انتخاب حسینیه اعظم زنجان به عنوان مرکز تجمیعی تزریق واکسن کرونا در دست بررسی است، خاطرنشان کرد: اکنون شهرستان‌های زنجان،خرم‌دره، خدابنده و ابهر در وضعیت نارنجی و شهرستان‌های طارم، ماه‌نشان، ایجرود و سلطانیه در وضعیت زرد قرار دارند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه زنجان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


35 تصویر زمینه دخترانه جدید از عکس های شیک کیوت و با کلاس 2022