دانلود فیلم جدید و سریال های خارجی - ایرانی روز دنیا در سایت مووی لند


اگر شما هم جزو عاشقان سینما باشید، برای یکبار هم که شده عبارت دانلود فیلم جدید را در مرورگرتان جستجو کرده اید به این امید که بتوانید فلیمی باب میل تان را پیدا کنید.


دانلود فیلم جدید و سریال های خارجی - ایرانی روز دنیا در سایت مووی لند

اگر شما هم جزو عاشقان سینما باشید، برای یکبار هم که شده عبارت دانلود فیلم جدید را در مرورگرتان جستجو کرده اید به این امید که بتوانید فلیمی باب میل تان را پیدا کنید.

به گزارش خبرنگار نبض بازار گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، یقیناً اگر شما هم جزو عاشقان سینما باشید، برای یکبار هم که شده عبارت دانلود فیلم جدید را در مرورگرتان جستجو کرده اید به این امید که بتوانید فلیمی باب میل تان را پیدا کنید . اگرچه بعد از جستجو هزاران نتیجه ظاهر می شود اما کمتر وبسایتی وجود دارد که بتواند سلیقه های مختلف را راضی نماید . بیشتر سایت ها عموماً روی چند ژانر و یا سبک به خوبی عمل کرده و در حیطه ی دیگر ضعف عملکردی دارند . از طرفی دیگر فضای داخلی این وبسایت ها پر از تبلیغات آزار دهنده است که گردش در آن را دشوار می کند . رسانه ی مووی لند تلاش کرده تا تمام این مشکلات را به نقطه قوت خود بدل کند . این رسانه هیچ گونه تبلیغات آزار دهنده ای ندارد و افزون بر این سعی کرده تا تمام سلایق را راضی کند و بدین منظور از هر ژانر، تولیدات متفاوتی عرضه نموده است . این موضوع سبب شده تا مووی لند گزینه ی مناسبی برای دانلود فیلم جدید باشد .

دانلود فیلم جدید و سریال های خارجی - ایرانی روز دنیا در سایت مووی لند

دانلود سریال می خواهم زنده بمانم و بررسی آن

سریال می خواهم زنده بمانم از سریال ای جذابی است که مزیت های فراوانی دارد و همین هم آن را برای مخاطبان ایرانی جذاب کرده است . از داستان عاشقانه گر فته تا بازیگران بی نظیر و البته کارگردان با تجربه که همه با هم سبب می شوند تا این اثر بیش از پیش برای مخاطبان جذاب باشد . داستان این اثر در رابطه با ماجرا های عاشقانه ای است که در دهه ی60 رخ می دهد و می تواند به خوبی حال و هوای نوستالژی آن دوران را برای نسل امروز زنده سازد . از طرفی دیگر بازیگران توانایی همچون حامد بهداد، سحر دولتشاهی، مهران احمدی فر و.... در این سریال به ایفای نقش پرداخته اند و همین مورد سبب شده تا این فیلم بیش از پیش جذاب باشد . نقطه قوت دیگری که در این اثر دیده می شود،کارگردان توانای آن یعنی شهرام شاه حسینی است که تا کنون چندین اثر موفق را کارگردانی کرده است . مجموع این موارد موجب شده تا قشر زیادی از مردم، مشتاق تماشای این سریال باشند . اگر شما هم جزو این افراد هستید، می توانید با مراجعه به سایت مووی لند نسبت به دانلود سریال می خوام زنده بمانم، اقدام کنید .

دانلود سریال ملکه ی گدایان به صورت قانونی

سریال ملکه ی گدایان از دیگر سریال هایی است که می تواند به سادگی شما را پای نمایشگر هایتان میخکوب کند . این سریال سعی داشته تا نقاط قوت سریال های قبلی را در خودی جای دهد و به همین جهت توانسته تا این لحظه یکی از بهترین سریال ها در شبکه ی نمایش خانگی باشد . داستان این اثر در رابطه با یک شیمیدان ایرانی است که در آلمان زندگی می کند . او سالهاست که از ایران رفته و دیگر برنگشته است . اما به صورت اتفاقی در آلمان با دختری ایرانی آشنا می شود و قصد دارد با او ازدواج کند . اما در همین حین خبر می رسد که پدرش در بستر مرگ است . حال او تصمیم می گیرد که برای آخرین بار به ایران برگردد تا با پدرش دیدار کند . اما در حین برگشت مشکلاتی ایجاد می شود که باعث بروز اتفاقات عجیب در داستان می شود . افزون بر این داستان زیبا، حضور بازیگران توانایی همچون رویا نو نهالی، باران کوثری و... سبب شده تا این اثر جذابیت بسیار بیشتری داشته باشد. مجموع این موارد دست به دست هم داده اند و این سریال را به یکی از موفق ترین سریال های فعلی در شبکه ی نمایش خانگی بدل کرده اند . اگر شما هم تمایل دارید تا به تماشای این سریال موفق بنشینید،می توانید هم اکنون وارد رسانه ی مووی لند شده و نسبت به دانلود سریال ملکه گدایان به صورت قانونی اقدام فرمایید .

دانلود سریال خوب بد جلف رادیواکتیو با اینترنت نیم بها

در طول تاریخ سینمای ایران فیلم های مختلفی ساخته شده که مورد توجه مخاطبان بوده و به همین جهت بخش های دیگری هم از آن خلق شده است . اما در این بین شاید خوب بد جلف را یکی از موفق ترین ها دانست. داستان این مجموعه در واقع ادامه دهنده ی فیلم خوب بد جلف 2: ارتش سری است. در این مجموعه دو شخصیت اصلی داستان یعنی سام و پژمان توسط آصف که رئیس گروه جانفدائیان داغستان آزاد است، گروگان گرفته می شوند و قرار است از مرز های شمال غربی به چچن برده شوند. از طرفی دیگر آن ها کیک زرد را هم به همراه خود دارند و ماموران ارتش سری هم به دنبال ردی از آنان هستند . در این بین ماجراهایی بوجود می آید که بیش از پیش داستان را زیبا و جذاب می کند . افزون بر این حضور پیمان قاسم خانی در مقام کارگردان و نویسنده سبب شده است تا این مجموعه بیش از پیش بتواند نگاه منتقدان را به سمت خود جلب نماید. حضور بازیگرانی همچون حامد کمیلی،گوهر خیر اندیش، محمد بحرانی و.... سبب شده است تا مخاطبان هم چشم به راه این سریال زیبا باشند . اگر شما هم جزو این افراد هستید می توانید هم اکنون از رسانه مووی لند نسبت به دانلود سریال خوب بد جلف رادیو اکتیو اقدام نمایید .

دانلود فیلم جدید و سریال های خارجی - ایرانی روز دنیا در سایت مووی لند

دانلود سریال قورباغه

محصولات سینمای ایران را می توان از مهم ترین ابزارهایی دانست که می تواند اوقات فراغت مردم را تکمیل نماید . آثار این سینما روز به روز بیشتر با فرهنگ و زندگی مردم گره می خورد و به هیمن سبب است که قشر بسیار زیادی از مردم به دنبال دانلود این فیلم ها و تولیدات هستند . این موضوع سبب شده تا میزان سرچ و دانلود آثار مطرح این روز ها در فضای وب رشد چشم گیری داشته باشد. برای مثال این روز ها میزان دنلود سریال موچین ، دانلود سریال آقازاده، دانلود سریال قورباغه و امثال آن به حداکثر میزان خود رسیده است . این آثار را می توان جزو معروف ترین و البته پربیننده­ترین تولیدات سینمایی این روز ها دانست که طرفداران بسیار زیادی هم دارند . اگر شما هم جزو افرادی هستید که به دنبال دانلود این آثار هستید بهتر است تا انتهای این متن با ما همراه شوید چرا که قصد داریم مروری بر روی این آثار داشته باشیم .

دانلود فیلم جدید و سریال های خارجی - ایرانی روز دنیا در سایت مووی لند

دانلود سریال دراکولا با لینک مستقیم

سریال هیولا را می توان از محبوب ترین و البته موفق ترین سریال های شبکه ی نمایش خانگی دانست که محوریت کمدی داشت . این سریال هم شخصیت پردازی عالی داشت و هم تیم فنی قوی که توانست آن را به خوبی بالا بکشد . مهران مدیری فصل اول هیولا را با بازیگرانی همچون فرهاد اصلانی پیش برد . اما قرار است فصل دوم این سریال با بازیگران متفاوتی باشد. دست اندر کاران این اثر عنوان کرده اند که بخش دوم این سریال نه تنها بازیگران متفاوتی خواهد داشت بلکه محوریت آن هم تغییر خواهد کرد . مهران مدیری عنوان کرده که در هیولا 2 بازیگران تازه ای همچون ویشکا آسایش، اندیشه فولادوند، گلاره عباسی و... به ایفای نقش می پردازند. این موضوع در ترکیب با سابقه ی مهران مدیری سبب شده تا بسیاری از مردم چشم به راه این اثر جدید باشند . اگر شما هم جزو این افراد هستید می توانید هم اکنون به رسانه ی مووی لند مراجعه کرده و نسبت به دانلود سریال هیولا2 با لینک مستقیم اقدام فرمایید .

دانلود فیلم خارجی با زیرنویس فارسی چسبیده از وب سایت مووی لند با سرعت بالا و حجم مناسب کمتر سایت فیلمی هست که روزانه و لحظه ای بروز رسانی کنه سایت مووی لند 30 تا 100 فیلم و سریال کارتون میذاره حتما سر بزنید که از دستتون نره. دسته بندی ژانر های اکشن، ترسناک، تاریخی، دوبله فارسی، عاشقانه، معمایی، هیجان انگیز و...

ادرس اینترنتی ما : MOVIELAND.CC

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


صفر تا صد عروسی های فریبا نادری + عکس مراسم های ازدواج خانم بازیگر !