«مروتی» با رای همه اعضای شورا به عنوان شهردار مراغه انتخاب شد


«مروتی» با رای همه اعضای شورا به عنوان شهردار مراغه انتخاب شد

مراغه - ایرنا - «شهرام مروتی» که با هفت رای موافق شورای پنجم در 27 دیماه 1399 به عنوان سرپرست شهرداری مراغه معرفی شده بود، بار دیگر رای همه اعضا را کسب کرد و با هفت رای به عنوان چهل‌وششمین شهردار این کهن‌شهر انتخاب شد.

رئیس شورای اسلامی شهر مراغه شامگاه سه‌شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا ضمن اشاره به این انتخاب اعضای شورا، افزود: اعضا از عملکرد «مروتی» طی ماه‌های اخیر رضایت کامل دارند و وی علاوه بر ایجاد تعامل با مسئولان شهرستان، در سرعت بخشیدن به اجرای طرح‌های عمرانی و تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام شهرداری موفق عمل کرده است.

به گفته وی طی ماه‌های اخیر عملیات چندین طرح عمران شهری از جمله «بلوار ۴۵ متری سردار شهید سلیمانی»، «۳۵ متری حدفاصل میدان رسالت گلشهر و میدان الغدیر»، «تعریض پل اشراق» و «تعریض پل میدان مجلس» که با هدف تسهیل عبور و مرور به مرحله اجرا گذاشته شده بود، با جدیت «مروتی» مراحل اجرایی را پشت سر گذاشته و در حال تکمیل است.

به گزارش ایرنا برخی از کارشناسان حوزه شهری ایجاد تعامل، تحکیم همبستگی درون‌سازمانی، برقراری ارتباط مناسب با مردم، اعتقاد به مدیریت برنامه محور و نگاه علمی و سیستماتیک به مسایل مدیریت شهری را از وجوه تمایز «مروتی» با شهرداران قبلی این کهن‌شهر به شمار می‌آورند.

شهرداری در کهن‌شهر مراغه طی سال ۱۳۰۷ شمسی آغاز به کار کرد و اکنون نقش محوری در توسعه فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی این شهر باستانی بر عهده دارد.

«شهرام مروتی» متولد سال ۱۳۶۳ در مراغه و دارای مدرک دکترای تخصصی از دانشگاه تبریز بوده و رساله دکترای خود را با موضوع «راهبردهای بهینه ممانعت ازجریان‌های شبکه در طول زمان - مطالعه موردی شبکه‌های ترافیک شهری» به رشته تحریر در آورده است.

کسب رتبه یک کشوری در آزمون سراسری ورودی دکتری در سال ۱۳۹۱، قرار گرفتن در ردیف دانشجویان استعداد درخشان دانشگاه تبریز و انتخاب به عنوان کارمند نمونه شهرداری مراغه در سال ۱۳۹۶ از افتخارات «مروتی» به شمار می‌رود.

تخصیص و توزیع بهینه ترافیک در شبکه‌های جریان، طراحی بهینه شبکه، برنامه‌ریزی شبکه، برنامه‌نویسی کامپیوتری، ساختمان داده و الگوریتم‌ها از حوزه‌های مطالعاتی «مروتی» محسوب می‌شود و تاکنون چندین مقاله از وی در نشریات علمی و پژوهشی بین‌المللی به چاپ رسیده است.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم خجالت آور رونمایی از حاملگی دختر تهرانی در عروسی اش بین میهمانان ! / عکس سونوگراف...