افتتاح مرکز شماره 3 استعدادیابی تنیس روی میز کشور در استان سمنان


افتتاح مرکز شماره 3 استعدادیابی تنیس روی میز کشور در استان سمنان

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان گفت:ورزش تنیس روی میز یک ورزش شاد و مفرح است و شور و هیجان ناشی از این ورزش، می تواند نشاط اجتماعی را در جامعه تقویت کند.

حبیب‌الله خجسته پور، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان در دیدار با قارداشی، رییس فدراسیون تنیس روی میز جمهوری اسلامی ایران، گفت: ورزش پینگ پنگ تقریبا در بین آحاد اقشار جامعه مورد استقبال قرار دارد که بسیار جای خوشبختی است.

وی ادامه داد: در دهه های گذشته، ورزش تنیس روی میز فراگیر تر بوده است و در تمامی محلات این ورزش مشاهده می شد؛ اما به مرور زمان گیم نت ها جای میزهای پینگ‌ پنگ را گرفت و باعث کاهش تحرک و همچنین باعث بروز موارد و مسائل ناشی از بی تحرکی در قشر های مختلف جامعه گردید.

خجسته پور اضافه کرد: از باشگاه و کلوپ های تنیس در دهه های گذشته، استقبال بسیار خوبی صورت می گرفت که شور و هیجان ناشی از این ورزش، برای نشاط اجتماعی و شادابی جامعه بسیار مفید بود.

وی تاکید کرد: باید تلاش کنیم تا این ورزش را در سطح جامعه فراگیر کرده و به سمت یک ورزش همگانی شاد و مفرح سوق داد و تا در کنار افزایش نشاط اجتماعی و سلامت جامعه، از دل آن ورزش قهرمانی بیرون بیاید.

وی همچنین تصریح کرد: همدلی و هماهنگی خوبی بین مجموعه مدیران و مجموعه ورزش در استان وجود دارد و ما نیز از حضور تمامی روسای فدراسیون های ورزشی در استان و اجرای سیاست های توسعه ورزش به گرمی استقبال می کنیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان در پایان گفت: انشالله از این ظرفیت موجود در استان، مرکز شماره ۳ استعدادیابی تنیس روی میز کشور، ضمن تقویت ورزش قهرمانی که غرور ملی را به همراه دارد، برای توسعه و فراگیر تر نمودن این ورزش جهت ارتقاء سلامت جامعه نیز بهره خواهیم گرفت.

مصطفی مرادی، سرپرست ورزش و جوانان استان سمنان گفت: امروز مرکز شماره ۳ استعداد یابی تنیس روی میز کشور در استان سمنان در شهرستان سمنان با مدل تفاهم سه جانبه بین اداره کل ورزش و جوانان ، آموزش و پرورش استان و فدراسیون تنیس روی میز جمهوری اسلامی ایران، اجرایی شد.

وی بیا بیان اینکه تجهیزات این ‌مرکز استعداد یابی در سطح بین المللی فراهم شده است افزود: حمایت نرم‌افزاری از قبیل حضور مربیان ملی و بین المللی و برگزاری اردوهای تیم ملی در این مرکز صورت خواهد گرفت.

مدیرکل ورزش و جوانان استان با اشاره به سابقه موفقیت آمیز تنیس در سمنان اضافه کرد: استان سمنان در گذشته حرف های بسیاری در حوزه تنیس روی میز در ورزش کشور داشته است.

وی افزود: تلاش ما بر این است که تا جایگاه این ورزش را در استان با خدمت هایی که انجام شده احیاء شده و در آینده نقطه تحولی برای این ورزش باشد.

مرادی از رئیس فدراسیون تنیس کشورمان خواست: میزبانی مسابقات رده نوجوانان تنیس روی میز کشور به واسطه ظرفیت خوبی که ایجاد شده به استان داده شد.

وی با اشاره به ظرفیت‌ها و زیرساخت های مناسب تنیس در استان پیش‌بینی کرد که در افقی ۲ تا ۳ ساله، شاهد ظهور تنیسورها و قهرمانانی در این رشته در استان باشیم.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سمنان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تعجب مردم در فضای مجازی از مدل گوشی بهرام رادان