تولید مستند « زنان و دفاع مقدس» با محور بانویی ایثارگر


 تولید مستند « زنان و دفاع مقدس» با محور بانویی ایثارگر

مستند «زنان و دفاع مقدس» استان کهگیلویه و بویراحمد با محوریت زندگی همسر شهید «رضا بازیر» تولید می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در گچساران، امروز پنج شنبه (۳۰ اردیبهشت) مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان در دیدار با خانواده شهید «رضا بازیر»، با اعلام اینکه مستند «زنان و دفاع مقدس» استان کهگیلویه و بویراحمد با محوریت زندگی همسر شهید «رضا بازیر» تولید می‌شود؛ گفت: تولید این فیلم مستند، اقدامی ارزشمند برای معرفی هر چه بیشتر نقش چشمگیر زنان کهگیلویه و بویراحمد در دوران دفاع مقدس است.

«امیر عباس آسمند»، تصریح کرد: همسر شهید بازیر با ایثار و فداکاری پس از شهادت همسرش تلاش کرده فرزندانش برای دفاع از کیان از مرز و بوم راه پدر را ادامه دهند.

وی افزود: یکی از فرزندان شهید در ۲۴ تیر ۱۳۸۹ در حادثه تروریستی و بمب گذاری مسجدی در زاهدان که موجب کشته‌ شدن ۲۷ نفر و زخمی‌ شدن ۱۶۹ نفر شد، به شهادت رسید.

آسمند با بیان اینکه مستند این همسر شهید، الگوی صبر و استقامت برای همه بانوان است؛ اظهار کرد: زنان کشور و کهگیلویه و بویراحمد در دوران دفاع مقدس با انجام داوطلبانه اقدام هایی ارزنده از جمله پخت نان، تهیه لباس و مواد غذایی، بسته بندی اقلام مورد نیاز و مداوای رزمندگان مجروح نقش به سزایی در هشت سال دفاع مقدس ایفا کردند.

استان کهگیلویه و بویراحمد در دوران هشت سال دفاع مقدس هزار و ۸۸۰ شهید، ۳۱۶ آزاده و افزون بر ۹ هزار جانباز به نظام و انقلاب تقدیم کرده است.

پایان پیام/630

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


رخ ماه