دستگیری سارق منازل و اماکن خصوصی با 12 فقره سرقت در کهگیلویه


دستگیری سارق منازل و اماکن خصوصی با 12 فقره سرقت در کهگیلویه

فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه از کشف 12 فقره سرقت منازل و اماکن خصوصی و دستگیری یک نفر سارق حرفه ای خبر داد.

سرهنگ جهان دیماز با اعلام جزئیات این خبر گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت از منازل و اماکن خصوصی در سطح شهرستان با توجه به اهمیت موضوع مراتب با جدیت در دستور کار پلیس شهرستان قرار گرفت.


وی با اشاره به اینکه ماموران کلانتری ۱۱ با انجام یکسری اقدامات فنی و پلیسی محل اختفای متهم را شناسایی کردند افزود: ماموران با هماهنگی قضایی به محل مورد نظر اعزام و در یک اقدام غافلگیرانه یک نفر سارق را دستگیر و به مقر انتظامی انتقال دادند.


دیماز گفت: با بررسی بیشتر مالخر اموال سرقتی به هویت معلوم شناسایی و با اخذ نیابت قضایی وی را با اموال سرقتی در یکی از روستاهای کهگیلویه دستگیر کردند و به کلانتری دلالت و تعدادی از مالباختگان شناسایی و اموال تحویل آنها داده شد.


این مقام انتظامی ادامه داد: متهم در تحقیقات تکمیلی و پلیسی به ۱۲ فقره سرقت از منازل و اماکن خصوصی اعتراف که پس از تکمیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شد.


به گزارش ایسنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه در پایان با بیان اینکه پلیس همواره برخورد با مخلان نظم و امنیت را با اجرای طرح‌های امنیت اجتماعی با جدیت در دستور کار خود قرار داده و به هیچ وجه اجازه نخواهد داد تا افرادی بخواهند امنیت و آرامش جامعه را مختل کنند از شهروندان خواست: تا در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک بلافاصله مراتب را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ اطلاع رسانی نمایند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کهگیلویه و بویراحمد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جدیدترین عکس های 00:00 عاشقی با متن های رمانتیک